Bloemenrivièra Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• B&B Casa Fenoglio Beoordelingsscore: 10

“Arianne is een vriendelijke en goed Engels sprekende host. We werden prettig begeleid naar de ondergrondse parkeergarage (moet je aangeven bij het boeken, kost 15 euro per nacht maar is een aanrader als je zuinig op je auto bent ;)). Kamer was schoon. De gemeenschappelijke ruimte is met leuke details ingericht. Hier kregen we ook een lekker zoet ontbijt met koffie op Italiaanse wijze. Zeker een aanrader!”

• La Casa Del Sole Beoordelingsscore: 9

“alles prima goede sfeer”

• VILLA RITA SEA FRONT VIEW Sanremo Beoordelingsscore: 9

“Prachtige ligging aan het strand. Mooi balkon met prachtig uitzicht. Goed e-bikes kunnen huren. Tip: vraag oplader de dag ervoor. Het ligt aan de pista ciclabile. Wij hebben gefietst naar Ospedaletti naar Imperia, met de Poggio uit Milaan San Remo, aanrader. Klein koelkastje op de kamer en heerlijke Nespresso. Leuke vriendelijke mensen bij Bagni Ippocampo.”

• Correnti Boutique Luxury Rooms Beoordelingsscore: 9

“Ruimte en netheid”

• Villa Le Logge Beoordelingsscore: 7

“Kamer goed, goede airconditioning Vriendelijk personeel”

• Camere Amely Beoordelingsscore: 9

“Fantastische gastvrouw en locatie! Parkeergarage aan de overkant van de B&B en er waren zelfs 2 markten op zondag. Erg genoten van ons verblijf in Sanremo. Alles is op loopafstand vanaf Camera Amely. De oude en nieuwe haven, alle bars, restaurants en winkels. Uitstekend”

• Relais Virginia Home Beoordelingsscore: 10

“Schoon, locatie,alles klopte!”

• B&B Sweet Dreams Beoordelingsscore: 10

“De kamer was heel schoon en erg ruim! Een fijn balkon met een zitje. We mochten fietsen gebruiken. Het ontbijt was geweldig. Luca is een zeer goede gastheer. Hij stond altijd voor ons klaar en zorgde voor een zeer ontspannen en compleet verblijf!”

• Casa Consani Beoordelingsscore: 10

“Alles! Kamer en badkamer zien prachtig uit, alles nieuw en modern. Koffieapparaat op kamer, airco, dakterras. Ondanks hotel ligt bij drukke straat, hoor je niets van. Heel comfortabel geslapen.”

• “Nieuw, fris, schoon, licht, incl. balkon met avondzon. En perfect werkende airco. Alles op loopafstand dankzij gunstige ligging. De host is zeer vriendelijk en attent.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Bloemenrivièra

gebaseerd op 30.040 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com