2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Riviera delle Palme Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Mare Hotel Omtalescore: 8

«Vakker lokasjon og nydelig bassengområde.»

• HOTIDAY Hotel Alassio Omtalescore: 8

«Veldig god pris for 4stjerners hotell!»

• Hotel Colibrì Omtalescore: 8

«Bra frokost og hyggelig betjening som hjalp oss med øl til nachspiel på stranda»

• Hotel Villa Elena Omtalescore: 9

«Et meget bra hotell, nærmest luksuriøst. God mat både morgen og kveld. Bare 200-300 meter til stranden.»

• Hotel Europa Omtalescore: 7

«Veldig hyggelig og hjelpsomme personale. Hotellet hadde et eget sykkelrom hvor vi fikk oppbevare syklene våre. Også mulighet til å vaske sykkelen utenfor. Rolig område og det var rolig og fint på hotellet. Beliggenheten er bra, ikke så langt fra stranden og resturanter i Finale Pia. En liten gåtur inn til Finale Ligure på ca 10-15 minutter. Sykkeltur til Finale Borgo på ca. 10 minutter. Ellers fine hotellrom med utsikt mot sjøen. Koselige uteområder.»

• Hotel Adler Omtalescore: 8

«Rent og pent.God seng og dusj. Raus med håndklær, såpe og shampo.Hyggelig personale. 5 min til stranden.»

• Hotel Ristorante Toscana Omtalescore: 9

«Fin frokost i hyggelige omgivelser. Flott beliggenhet. Personalet var topp. Alt var bra»

• Hotel Ristorante Toscana Omtalescore: 9

«Komfortabelt hotell med utmerket service, beliggende sentralt, men rolig. Kort vei til stranden, resturanter og turområder.»

• Hotel Danio Lungomare Omtalescore: 10

«Et vellykket opphold på et koselig familiehotell som var rent og moderne med perfekt beliggenhet. Hyggelig restaurant med god og variert mat som gjorde at vi spiste alle måltider her. Veldig hyggelig og serviceinnstilt personale. Blir det flere turer til Alassio blir å bo her om det er ledig. Veldig fornøyd og anbefales :)»

• Hotel West End Omtalescore: 8

«Fin beliggenhet, gode senger, greit baderom»

De 30 beste hotellene i Riviera delle Palme

basert på 113 690 hotellomtaler på Booking.com