2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Riminis kyst Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Attico mare Rimini Omtalescore: 10

«Helt fantastisk sted. Vi har reist rundt i Europa denne sommeren, og å komme hit og møte vertene (som møtte oss utenfor da vi kom i taxi, og kjørte oss til toge etter utsjekking) var helt enestående. En premium leilighet, kun 5 minutter fra stranda. Vi var familie på 2 voksne og 3 barn i alder 10 til 13. Kan varmt anbefale å bo! Skal jeg tilbake så vil jeg forsøke å bo her igjen.»

• «Super beliggenhet, rett ved stranden og mye restauranter.»

• «Den oppgraderte leiligheten levde helt opp til forventninger og hadde den standarden som blir vist på bilder på nett. Oppgraderte til 3 soverom og to bad. Det var tre terasser, med god plass til å oppholde seg ute når man er i leligheten. Rengjøring hver dag, nytt, god beliggenhet ift strand og sentrum, restauranter og cafeer.»

• Appartamenti Villa Tonni Omtalescore: 8

«Rent og pent»

• «Restaurert og flott leilighet. Moderne og tilrettelagt for alt. Jeg og min familie var her i 11 dager med vår 6mnd gamle baby og vi er veldig fornøyd med både bolig og utleier. Jeg vil også si at leiligheten er veldig praktisk og bra tilrettelagt. Anbefales.»

• Il Cielo in Una Stanza Omtalescore: 9

«Nette Leute, super Lage.»

• «Super Lage, tolles Appartement»

• Marina Family Village Omtalescore: 10

«PERFEKT for familier!!! Ikke nøl. Vi ble svært positivt overrasket! Nær Strand, følte oss beskyttet og trygge, reint og fint område, nydelige butikker og restauranter på område, perfekt bassengområde, mange aktiviteter for barn, show og kahoot på kvelden. En helt nydelig atmosfære. TAKK FOR OSS<3 Vi kommer gjerne tilbake!»

• Residence Adriatico Omtalescore: 8

«Hyggelige folk og fin beliggenhet»

• Residence Ten Suite Omtalescore: 5

«God beliggenhet»