2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Rivieraen Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Room with a vue Point fra anmeldelser: 7

"Lokationen/beliggenheden. Samt personalet var rare, arbejdsomme, tålmodige og imødekommende. Værelset var hyggeligt med stort tv som var koblet op på internettet, som vi benyttede os glædeligt af under en regnfuld dag. Værelset var tilmed meget rent, så det var skønt at opholde sig i."

• Room with a vue Point fra anmeldelser: 10

"suveræn beliggenhed + hyggelig morgenmad i caféen"

• "Hyggeligt sted og lækker altan"

• "Vi kunne ikke have valgt et bedre sted"

• Villa Angelus Point fra anmeldelser: 9

"Det lå uforstyrret for sig selv. Det var let, at komme ind til både den nye og gamle Nice. Det lå tæt på købmand og promenade/stranden. Delphine var sød og hjælpsom, og havde sent information om stedet og transportmuligheder inden, så vi vidste, hvordan vi skulle finde villaen fra lufthavnen, hvilket er let. Der var rent, og man kunne sagtens lave et godt måltid i det lille køkken. Køleskabet havde en god fryser. Et godt sted til dem, der nyder at falde til ro efter en lang oplevelsesrig dag på farten rundt i Nice og omegn….. og hvor der ikke er behov for mere end et glas køligt vin under pergolaen."

• Residence Share Inn Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden var perfekt,- og lækkert med eget køleskabsskuffe"

• Beau Clocher Point fra anmeldelser: 9

"Super beliggenhed meget centralt fra havnen og centrum af byen. Mange restauranter i nærheden og vi fandt også et sted til morgenmad."

• Le Relais de Monti Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt lille sted som overrasker. Meget rent værelse. Stor bred seng. Roligt. Meget venligt personale og god information. Rigtig lækker fransk mad i restauranten. Skøn tagterrasse med udsigt helt til Middelhavet. Hotellet ligger lige op ad en vandresti. Også min hund slappede af på stedet. Husk at kigge ind i patisseriet lidt længere ned ad bjerget."

• Castel Enchanté Point fra anmeldelser: 9

"Det var super hyggeligt sted, meget indbydende og fint indrettet."

• "Dejlig terrasse. Ind og udcheckning fungerede fint."

De 30 bedste B&Bs og kroer i Rivieraen

baseret på 36.522 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com