2. Hotelanmeldelser for Portugal
  3. Hotelanmeldelser for Portugal
Alentejo Wine Route Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Maria`s Guesthouse Point fra anmeldelser: 10

"Marias Guesthouse overraskede virkeligt. Udefra ser det bare hyggeligt ud i en lille sidegade, men indenfor mødte man det mest bedårende guesthouse man bare tænke kan. Man følte sig meget velkommen i smukke omgivelser omkring en fantastisk smuk og indbydende gårdhave, helt væk fra al byens larm. Morgenmaden var overdådig og blev serveret i gårdhaven eller i køkkenet, alt efter ønske."

• Casa Pinto Point fra anmeldelser: 9

"Super hyggeligt sted, meget eventyrligt"

• Hotel Beatriz Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden er meget fin. Personalet var meget venligt."

• Peacock House Point fra anmeldelser: 4

"Værten og beliggenheden og god udsigt fra det ene værelse. Blot til info meget stejle trapper. Men var Ok for Os men. Parkering et stykke derfra så vær opmærksom på det hvis man har meget bagage med eller børn. Valgte sted pga gode Anmeldelser men blev Meget skuffet 😞😞"

• Peacock House Point fra anmeldelser: 9

"Bedste beliggenhed mit i byen - god plads - stue og soveværelse samt fælles køkken og tagterrasse og en rigtig god værtinde - vi nød det virkelig i fulde drag Bente"

• Residencial Carvalho Point fra anmeldelser: 9

"Sød hjælpsom personale. To store enkeltsenge. Meget flot gammel bygning."

• Casa D. Diogo Point fra anmeldelser: 8

"Stedet var meget specielt og gammeldags - lidt en tidslomme fra et gammelt fornemt hus, med fantastisk smukke møbler. Det lå i en hyggelig lille by med spisesteder og udeliv. Det var ikke meget engelsk værten talte - længe leve oversættelsesapp."

• Aljana Guest House Beja Point fra anmeldelser: 9

"indretning af opholdsstue/spiserum"

• A BURGUESA - GUESTHOUSE Point fra anmeldelser: 10

"Der var ro og fred. Et dejligt stort værelse med vidunderlig udsigt. Utrolig søde og hjælpsomme personale. Centralt beliggende. Gluten og mælkefri morgenmad intet problem. En super god seng og mørklægningsgardiner også dejligt. Køleskab på værelset og mulighed for at smørre sin frokostmad i køkkenet hvor jeg også måtte lave the og kaffe når jeg ville."

• Quinta da Dourada Point fra anmeldelser: 10

"Vi kunne lide det hele. Fantastisk beliggenhed, venligt personale og gode faciliteter!"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Alentejo Wine Route

baseret på 45.934 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com