2. Hotelbeoordelingen Ecuador
  3. Hotelbeoordelingen Ecuador
Ruta del Sol Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sapa Inka Beoordelingsscore: 8

“de ligging(dichtbij het strand en centrum), ruime kamers met goede airco, heerlijk balkon met waslijn en hangmatten! ik zou zeker nog een keer terug gaan!”

• Casa de Huéspedes Playas Arena Beoordelingsscore: 4

“De eigenaar was aardig en het was een goedkope kamer. Overdag hebben we plezier gehad met lokals in het (kleine) zwembad. Er werd muziek gedraaid en geprobeerd er een leuke sfeer te maken.”

• Hostería Mandála Beoordelingsscore: 8

“De ontbijt was erg lekker en gevarieerd verder de ontgeving met de natuur is erg mooi en dichtbij de malecon.”

• Oro Verde Manta Beoordelingsscore: 8

“Locatie”

• Casa del Sol Beoordelingsscore: 10

“Fantastisch verblijf gehad!”

• Hostal Rutamar Beoordelingsscore: 9

“Het hostel is qua ontwerp echt schitterend. Het lijkt net een boomhuis. De eigenaren en de gastheer zijn ontspannen en vriendelijk. Er hangt een relaxte sfeer in het hostel. Er is de mogelijkheid voor een typisch Ecuadoriaans ontbijt. Toen wij hier verbleven konden we bij David (gastheer) surflessen boeken. Echt een top locatie om te surfen en een fijne docent!”

• Tiki Limbo Beoordelingsscore: 6

“Personeel was aardig, lokatie perfect dichtbij het strand en in een van de main streets van Montañita.”

• HOTEL MANTA BEACH MADRIGAL Beoordelingsscore: 7

“heerlijk ontbijt”

• Nautilus House Beoordelingsscore: 9

“zwembad was goed. resort was schoon en goed ontbijt”

• Nativa Whale Domes Beoordelingsscore: 9

“Leuke glamping site met alles wat je nodig hebt! Mooie locatie met leuke bar op eigen terrein. Vriendelijke communicatieve gastheer! Goede prijs/kwaliteit, rustige ligging. Bedankt!”

De 30 beste hotels in: Ruta del Sol