2. Hotelbeoordelingen Estland
  3. Hotelbeoordelingen Estland
Saaremaa Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Kangru Holiday Home Beoordelingsscore: 8

“De rust en de ruimte was heel fijn, de nabijheid van het huis van de eigenaar heeft”

• Tõnise Holiday Houses Beoordelingsscore: 9

“Het is een knus huisje met een geweldige tuin. We hebben erg genoten van het buiten zijn en de vele vogels om ons heen. Totaal geen verkeerslawaai te horen, echt een bubble van rust.”

• Kuressaare Turu Apartment Beoordelingsscore: 8

“Het appartement is mooi en knus ingericht en heeft een airco. De badkamer is goed ingericht en groot genoeg, de woonkamer heeft een fijne, grote bank. De locatie is dichtbij het centrum. Tip voor restaurant: in de tuin van Italiaans restaurant Castello eten.”

• Soosaare Holiday House Beoordelingsscore: 7

“Heerlijke vrije plek met veel ruimte, sauna en hottub.”

• JUST Lodges Beoordelingsscore: 1

“De gastvrouw was heel vriendelijk bij onze aankomst. Daarna ging het alleen bergaf. Er waren werkzaamheden aan een oprit met veel lawaai en stof, het door ons geboekte huisje met zogezegd bio-toilet had een toilet waarin een plastic zak hing om alles op te vangen. Toen we zeiden dat we ons bij een bio-toilet iets anders voorstellen, ging de man in discussie dat hij het had opgezocht op het internet en dat je dit soort toestand een bio-toilet mocht noemen. Toen we vroegen of we het andere huis op het domein niet mochten hebben met een echt toilet, werd ons eerst gezegd dat de bedden niet opgemaakt waren, daarna ging de gastvrouw bij haar partner navragen en bleek het huisje last minute verhuurd te zijn aan mensen die heel laat gingen aankomen. Het restaurant was niet open omwille van de werkzaamheden, maar dit werd ons niet op voorhand meegedeeld zodat we geen eten bijhadden. Eigenlijk een beetje een nachtmerrie, we werden er helemaal niet vrolijk van.”

• Gratarre Apartment Beoordelingsscore: 8

“Zit in woonwijk maar heel rustig, met openbaar parking, was machine,goed voor door Reis of kort blijven,”

• Kaluri Residence Beoordelingsscore: 8

“Ruim appartement dichtbij centrum en zee.”

• Laasi-Jaani Holiday Homes Beoordelingsscore: 8

“Het gezellige huisje en het grote terrein eromheen.”

• Pargimaja Apartments Beoordelingsscore: 10

“De inrichting”