2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner Saarland
Saarland Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Hotellet enkelt att nå med Saarbahn, som också hade en hållplats på franska sidan.”

• Hotel Bürgerhof Gästbetyg: 8

”Bra läge nära in till byn. Bra parkering. Lättillgängligt. Hunden fick vara med vid frukosten.”

• Hotel Crystal Gästbetyg: 9

”Personalen,rummet och frukost var topp”

• ”Mina barn har pluggat i Saarbrucken så jag har besökt staden 5-6 gånger, alltid bott på detta hotell, alltid nöjd.”

• ”Lugnet och centrala läget bra TV”

• Zur Linde Gästbetyg: 1

”Inget”

• ”Centralt. Frukosten var bättre än jag förväntade mig.”

• Hotel Sonnenhof Gästbetyg: 9

”Det är hemtrevligt och familjärt. Personalen är tillmötesgående. Rummen välstädade och på vintern är det möjligt att själv reglera värmen vilket gör det extra bekvämt att få det som man vill. Boendet välkomnar även hundar vilket vi uppskattar. God middag i restaurangen som ofta är välfylld runt helgerna så det var tur att vi hade bokat tid. Vi återkommer gärna hit!”

• ”God, men lite fattigare frukost än förväntat utefter priset på frukosten.”

• ”Ligger väldigt bra , nära motorvägen, vi har bott där fyra gånger på våran väg från Portugal till Sverige. Men nu har restaurangen ändrat menyn och verkligen till det sämre . Man beställer en huvudrätt sen för 4.50 euro kan man beställa sås o 4.50 potatis o 7.00 sallad till , väldigt dyrt blir det . Så det kan vi inte rekommendera mer, vi bor där inte mer”

De 30 bästa hotellen i Saarland