2. Hotelanmeldelser for Kap Verde
  3. Hotelanmeldelser for Kap Verde
Sal Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Porto Antigo 2 Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden af hotellet var særdeles god - bare 2 min gang fra gågade-hovedstrøget med masser af butikker og restauranter. Det skønne pool område lige ned til stranden var omkranset af en flot og velpasset have. Lejligheden var ok indrettet med det man har brug for under en ferie. Der var en dejlig altan med kurvestole og et tørrestativ til håndklæder og tøj. Servicen fra personalet var god, venlig og grundig. Måske skulle personalet dog have mere ret til at udskifte feks håndklæder, viskestykker - de skulle hvergang ringe til en chef."

• Nautilus Aparthotel Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenheden er fin og lejligheden er ok."

• Villa ao Mar Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk beliggenhed, smuk udsigt, rummelig og velindrettet lejlighed"

• studio's Porto Antigo 2 Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden ved by og strand. Pænt værelse & bad, god seng."

• "Liliana som gav os nøgler og internet og hjalp os helt fantastisk, da vi havde glemt en jakke i lejligheden. Meget større service, end man kunne forvente."

• Santa Maria flats Point fra anmeldelser: 8

"Rent, altan med god udsigt til havet."

• Santa Maria Main Street Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenheden var 💫💯 man har udsigt til main street, man træder ud på main street. Pier of Santa Maria og stranden er 2 minutter væk ❤️‍🔥 Du er midt i det hele 💯 Man føler sig tryg her. Lejligheden er helt ok. Udlejer kan hjælpe med alt 💯❤️‍🔥"

• Ca’ Tina Point fra anmeldelser: 7

"Lejlighed lå fantastisk, tlt på byen lige udenfir turistgaderne. 5 minutter fra gangen. Trygt at færdes i området og meget autentisk. Lejligheden var stor og let at gå til. Grace var meget hjælpsom og hurtig, når der skulle ordnes noget og der kom desværre flere ting undervejs"

De 30 bedste ferieudlejninger i Sal

baseret på 4.002 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com