2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen VS
Santa Cruz and Vicinity Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Marea Sol Hotel Beoordelingsscore: 8

“Goede locatie en een mooi en goed verzorgde locatie. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.”

• Carousel Beach Inn Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk personeel. Behulpzaam. Genoeg ruimte in de kamer”

• National 9 Motel Beoordelingsscore: 7

“Goede parkeergelegenheid en vriendelijke dame aan de receptie 's ochtends bij vertrek.”

• Continental Inn Beoordelingsscore: 6

“Goede locatie voor 1 nacht, langer wil je d’r niet blijven”

• Ocean Pacific Lodge Beoordelingsscore: 7

“Goede lokatie vlak bij de pier. Gratis parkeren.”

• Drift Inn, LLC Beoordelingsscore: 9

“De ligging is perfect; je loopt over het bruggetje en dan ben je zo bij de boardwalk. De man bij de receptie was heel vriendelijk. Omdat we de volgende dag vanuit San Francisco terug naar Nederland vlogen bood hij aan om later uit te checken. Gratis parkeren bij het motel. Magnetron, koel-/vrieskast, koffiezetapparaat in de kamer. Kamers zijn. Gerenoveerd, mooie ruime douche.”

• The Aqua Pacific Hotel Beoordelingsscore: 7

“De locatie en de uitstraling”

• “Gerenoveerde kamers met nieuwe bedden, meubelen.”

• Pacific Blue Inn Beoordelingsscore: 10

“Mooi hotel met ruime faciliteiten. Op een paar minuten van het strand en de straten met restaurants, tegelijkertijd in een woonwijk dus rustig. Fijn geholpen door personeel. Nieuwe en schone kamers. Zou ik zeker weer naartoe gaan.”

• “Wij hadden een geweldige kamer met een terras en deels zeezicht. De hottub was heerlijk en het ontbijt was inbegrepen. De ligging is super. Met een paar minuten sta je op het strand.”

De 25 beste hotels in: Santa Cruz and Vicinity