2. Opinions d'hotels de Argentina
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Santa Cruz
Santa Cruz Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Hostería La Soberana Puntuació: 10

"Tot ha estat genial. Les vistes sobre la Laguna en la sortida del sol i en la posta son excepcionals. Moltes gracies Susana per la teva esplendida hospitalitat. Per tornar-hi."

• "En Lucas, el propietari, excel·lent: atent, simpàtic, sempre disposat a ajudar. L'esmorzar complet i bo. El wi-fi perfecte. L'entorn, relaxant. El preu increïble, però en part és degut a la situació del peso argentino"

• SOUL B&B Puntuació: 9

"L'amabilitat de la Lorena, la neteja de l'establiment. Ens hem sentit com a casa.Hem estat molt tranquils. Hem disposat aparcament privat a la mateixa finca ."

• Posada Larsen Puntuació: 10

"Localització es espectacular. Habitació molt neta i ambient agradable. Personal molt amable. Esmorzar espectacular"

• Hosteria Patagonia Puntuació: 9

"Esmorzar TOP i llits còmodes."

• "Situació aprop de l'estació de bus i aprop del centre. Bon esmorzar. Et donen facilitats pel transport a l'aeroport, serveix de taxi correcte. Repetiriem. Personal atent."

• Los Fresnos Puntuació: 10

"La propietària molt agradable"

• Hosteria Rukahué Puntuació: 7

"El personal i la amabilitat de la família. Lloc agradable i ben decorat. Esmorzar molt correcte."

• SOUL B&B Puntuació: 9

"Bona acollida per part de la Lorena, ens va donar bones recomanacions per anar a diferents establiments de restauració. Ens han guardat part de l'equipatge quan hem retornat del nostre viatge fins a Xile"

• THE BLUE GLACIER Puntuació: 6

"Personal amble"