2. Hotelbeoordelingen Maleisië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Selangor
Selangor Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Rumah Putih B&B near KLIA Beoordelingsscore: 8

“dicht bij het vliegveld, zwembad en schoon”

• GLG KLIA Transit House Beoordelingsscore: 9

“Meneer was erg aardig en behulpzaam. Dichtbij de vliegveld. Er is 10 minuten hiervandaan een leuke mall.”

• Aika Homestay Beoordelingsscore: 10

“Met stip op één: Lisa en haar echtgenoot. Zij maakten Aika tot een thuis, mijn moeder had niet beter voor me kunnen zorgen. De slaapkamer, badkamer en keuken waren zeer schoon en mooie, grote ruimtes. Daarnaast is er de buitenruimte, waar het goed toeven is. Het ontbijt was perfect. Ik reis per fiets en deze kon veilig binnen staan, wat voor mij belangrijk is.”

“De ruimte”

• “Klein compleet apartement met comfortabel bed met lekker zachte lakens. Airco en ventilators. Grote TV. Restaurants op loopafstand. Er zijn genoeg taxi's via indrive die van daaruit naar het vliegveld van Kl gaan.”

• GLG KLIA Transit House Beoordelingsscore: 8

“Prima plek, vlak bij de luchthaven. Aardige man. Die aangaf dat als de Grab taxi niet zou komen ons naar de airport zou brengen Super schone kamer.”

• Rumah Putih B&B near KLIA Beoordelingsscore: 8

“Erg goed ontbijt. Eigenaar was erg behulpzaam en bood zelfs aan om ons naar de winkels en restaurants te brengen. Fijne accomodatie als je dicht bij KLIA wilt zitten.”

• GLG KLIA Transit House Beoordelingsscore: 8

“Prima voor je doorreis. Dichtbij het vliegveld en makkelijk te bereiken.”

• “Fijne studio. Mooi zwembad.”

• NL Core Soho Suite KLIA Sepang Beoordelingsscore: 7

“Goede locatie als je een nacht moet overbruggen in Kuala Lumpur en niet helemaal de stad in wil (uur vanaf vliegveld). Check in gaat soepel en ruime kamer.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Selangor

gebaseerd op 7.996 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com