2. Hotelbeoordelingen Brazilië
  3. Hotelbeoordelingen Brazilië
Santa Catarina Mountains Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Vale Mandaçaia Beoordelingsscore: 10

“De locatie is heel erg mooi, in de bergen , heel stil en afgelegen en naast een nationaal park waar je mooie wandelingen kunt maken, zonder gids. We kregen van Paolo een kaartje met de wandelingen. Die zijn gemarkeerd en makkelijk te vinden. Wel af en toe een riviertje oversteken. Als het helder is kun je een geweldige sterrenhemel zien en zelfs de Melkweg! Ook veel vogels gezien, vooral als je een stukje gaat wandelen. De huisjes zijn smaakvol, comfortabel en ruim en compleet en de eigenaars heel vriendelijk en behulpzaam. Je kunt goed zelf een eenvoudige maaltijd bereiden maar het ontbijt en diner dat we 1 van de 3 dagen bestelden waren ook heel erg goed verzorgd en van hoge kwaliteit. We hebben het heerlijk gehad en vonden het moeilijk om weer weg te gaan . Het is een paradijsje!”

• “Het huisje ligt op een prachtige locatie. Het uitzicht op de omringende bergen is geweldig. Alles was schoon en perfect in orde en goed geregeld.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Santa Catarina Mountains

gebaseerd op 10.378 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com