2. Hotelbeoordelingen Roemenië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Sibiu en omgeving
Sibiu en omgeving Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Gasthof Clara Beoordelingsscore: 9

“Prima ligging aan de rand van het historische centrum. Goed bereikbaar, ook met OV. Prima ontbijt. Aardige eigenaren. Elke dag goed schoon gemaakt, fijne douche en toilet.”

• Pensiunea Daniel Beoordelingsscore: 10

“De eerste dag in de stad, de tweede dag konden we beneden ontbijten.”

• 1790 Margarethengasse Guesthouse Beoordelingsscore: 10

“Geweldig bed, mooie grote kamer, goede douche, perfecte locatie dichtbij centrum.”

• Casa Bacila Beoordelingsscore: 10

“Wat een prachtige ontvangst. We waren direct op ons gemak. De eigenaar van hotel was zeer vriendelijk en bood ons direct een drankje aan. De kamer was zeer netjes en smorgens kregen we een zeer goed ontbijt met alles erop en eraan. We raden dit verblijf zeker aan aan de volgende reizigers. Echt en heerlijk het het is een prachtig verblijf met zeer vriendelijk personeel. Ik ga zeker terug.”

• Casa din Deal Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijke gastheer”

• Casa Ana Beoordelingsscore: 7

“De locatie, het uitzicht, de relaxte tuin zijn echt super.”

• Natura Family Resort Beoordelingsscore: 9

“De locatie, kamer en uiterst vriendelijke mensen”

• Rabbit Hole Beoordelingsscore: 9

“We hadden het luxe appartement geboekt, dat was met veel zorg ingericht, veel ruimte en heerlijk met het bad midden in de kamer (en apart nog douche en toilet). Ontbijt was goed verzorgd, we konden elke ochtend kiezen wat voor ontbijt we wilden hebben, dat werd aangepast aan onze vegetarische wensen. Locatie was fantastisch, midden aan het grote plein, hartje historisch centrum.”

• Pension Ela Beoordelingsscore: 10

“Locatie, host”

• ELISABETH HOME Piata Mare Beoordelingsscore: 10

“De kamer is erg mooi en ruim. De badkamer is prima uitgerust en heeft een fijne douche. Vanuit je bed kijk je door de grote ramen uit op het plein. De kamer is in het echt mooier dan op de foto’s!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Sibiu en omgeving

gebaseerd op 64.586 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com