2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Skiathos
Skiathos Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• vassilias beach hotel Point fra anmeldelser: 10

"Spektakulær udsigt over bugten, Skiathos by og masser af fly der landede :) Vi kom i trappemål hver dag, da vi boede i den øverste del. Men intet problem hvis man er glad for mad og drinks på terrassen, med den mest fantastiske udsigt :)"

• Karafelas Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Meget hjælpsom personale, jeg fik mit værelse allerede om formiddagen. De hjalp med at bestille en taxa på afrejsedagen. Fin wifi på værelset"

• View Port Point fra anmeldelser: 9

"Udsigt og få hundrede meter fra Skiathos havn og busstation. Meget venlig og hjælpsom personale. Vi fik lov at opbevare vores bagage efter udchekning på kontoret, indtil vi skulle afsted videre med båd til Skopelos sent eftermiddag. Så kunne vi nå en tur med bussen på nærliggende strand (Vasilias beach) denne dag. Tak for venligheden! Lille lejlighed, men med dejlig dobbelt seng, køleskab, bad og toilet, samt lille altan med udsigt til havn. Absolut fin pris for enkelt overnatning (40 eur), super centralt. Rent og pænt, uden at være top moderne."

• Hikers Room 1 Skiathos Town Point fra anmeldelser: 9

"Rigtig hyggeligt sted, roligt med lille gård hvor der er 2 andre huse, der var alt hvad der skal til i køkkenet og hvis noget mangler er jeg sikker på de skaffer det, de var så søde at lægge en føntørre til mig"

• Vaya Zorba Studios Point fra anmeldelser: 5

"Beliggenheden var god"

• "God lokation lige ned til vandet. Buffeten var lækker og personalet var meget hjælpsomme og søde."

• "Utrolig hjælpsom og venligt personale og dejligt hotel."

• Australia C Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk sted. Rent og pænt. Rigtig god service. Meget centralt. Super wifi"

• The Rock Point fra anmeldelser: 10

"Fabelagtig udsigt ud over vandet"

De 30 bedste hoteller i Skiathos