2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av ferieboliger i Skiathos
Skiathos Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Emerald Blue Omtalescore: 8

«Perfekt beliggenhet ,veldig sentralt , flott utsikt til havneområdet»

• Kolios View Omtalescore: 6

«Rent og pent, hyggelig betjening, fikk byttet til et bedre rom, fra rom 7 til 24»

• Spitaki Guest House Omtalescore: 10

«Det tar 3 minutter til nærmeste butikk og strand med mange fine restauranter. Det tar mellom 5 til 7 minutter å gå til byen hvor du butikker, restauranter, utendørsteater og alt av liv er. Du finner også buss til andre steder på øya og utleie av bil/moped/firehjuling mellom 3 og 5 minutter fra Spitaki house. Det var veldig hyggelig bevertning som kom med gode tips til hva vi kunne finne på og hvilke steder vi burde besøke. De hadde utrolig renslig og god service på hotellet, og god mat/drikke (selv om vi gikk ut og spiste de fleste kvelder). Ekstra pluss med basseng som hadde sol til langt ut på ettermiddagen, slik at man kunne koble av der om man ble litt lei av strand.»

• Villa Penelope Omtalescore: 10

«Veldig gjestfritt personal. Reint og ryddig.»

• Roula's house on the beach Omtalescore: 10

«uten frkost»

• Villa Anna Omtalescore: 10

«Ioanna er den perfekte vert! Ekte varme og hertelighet møtte oss fra vi kom til vi dro. Nydelig smakfull leilighet, godt utstyrt kjøkken, med brødrister, vannkoker. Vakker utsikt over havet, kort vei til sentrum, strand, restauranter og bussstopp. Deilig myk seng!!! Nydelig bakgård med sittegrupper som var vakkert pyntet. Kommer difinitivet til å dra hit neste gang vi skal til Skiathos. Tusen takk for oss.»

• «Beliggenhet»

• Zoe's Flat Megali Ammos Omtalescore: 9

«Leiligheten var stor og fin, og verandaen er helt nydelig! God utsikt og veldig god plass. Verten var veldig hyggelig, og tok oss imot da vi kom. Det vi ikke forventet, da det ikke stod opplyst noe sted, var at det var rengjøring der hver dag og at vi fikk nye håndklær/sengetøy hver tredje dag.»

• VILLA ALEXIS Omtalescore: 10

«Beliggenheten, atmosfæren, utsikten og ikke vertskapet og personalet. Fantastisk frokost og super kaffe! Vi spiste også god lunsj og middager tilberedt av kokken Andreas.»

• Skiathos Country Studios Omtalescore: 7

«God service, veldig vennlig personale/ familie. Landlig og stille med mye høner og katter. Fint basseng, rent og pent.»

De 30 beste ferieboligene i Skiathos

basert på 28 021 omtaler av ferieboliger på Booking.com