2. Hotellrecensioner GRE
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Skopelos
Skopelos Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Pansion Platana Gästbetyg: 8

”Enkelt men bra. Bra att det var möjligt att laga enklare mat själv, fläkt i taket och luftkonditionering, en liten men tillräckligt stor balkong med fin utsikt. Och den supertrevliga och hjälpsamma ägarinnan.”

• Pansion Platana Gästbetyg: 8

”Vi skulle stannat 2 nätter, men stormen Daniel gjorde att vi blev fast på Skiathos 1 natt extra. Värdinnan var väldigt hjälpsam och trevlig. Stället ligger nära en affär och ca 10 min från stan.”

• Pansion Prodromina Gästbetyg: 9

”Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Boendet ligger ca 7-8 minuters promenad från hamnen/city. Frukosten var helt ok med många sorter av egentillverkad marmelad.”

• Sun Accommodation Gästbetyg: 8

”5-10 minuters promenad till hamnen. Trevligt pool, frukosten.”

• Traditional House Gästbetyg: 10

”Underbart boende med fullt utrustat kök.”

• Sun Accommodation Gästbetyg: 7

”Att det hade en pool”

• Sun Accommodation Gästbetyg: 7

”Poolen, bra öppettider, läget”

• Sun Accommodation Gästbetyg: 5

”Ok frukost med frukt, yogurt mm. Bra bemötande och trevlig värd.”

• Studios Filippos Gästbetyg: 10

”Jag och min kusin från Kanada besökt Skopelos några dagar och vi hade fixat boende hemifrån och vi var nöjda när vi gjorde det… men när vi kom fram då blev vi förälskad i detta fantastiska stället och framför allt familjen som äger detta. Underbara människor, serviceinriktad, vänliga, hjälpsamma, rummet som vi hyrde var perfekt, rent och bekvämt. Frukosten med lokalproducerad råvaror i deras makalös fin trädgården. Vi kan inte mer än att tacka Filippa och hennes mamma för en oförglömlig upplevelse hos Studios Filippos. Hoppas att många andra hittar denna pärla i Skopelos. Irma och Ana.”

De 20 bästa B&B-boendena och värdshusen i Skopelos

baserat på 4 534 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com