3. Beoordelingen vakantiewoningen: Skopelos
Skopelos Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• AIKATERINI'S House Beoordelingsscore: 10

“Geweldige ervaring, echt 10/10. Alles wat je hoopt bij een plek om te verblijven. We kregen een warm ontvangst in de haven en werden meegenomen naar een prachtig huisje midden in het dorp. Het was goed te bereiken en we waren helemaal sprakeloos van de mooie, kleurrijke straatjes. Het huisje is knus, maar niet te klein en het heeft alles beschikbaar om er te leven. Het voelde erg als thuis. Alles was schoon, Ioanna was erg behulpzaam en in elke ruimte had een airco. Het is een goede loopafstand naar de haven, hier hebben wij heerlijk kunnen eten en drinken aan het water. Echt geweldig!”

• Sofia's Garden Studios Beoordelingsscore: 10

“Alles! Locatie is super mooi gelegen. Mooi uitzicht op zee. Hostes waren super vriendelijk en zijn goed ontvangen. Bij aankomst werden we al opgewacht en hebben toen de sleutels gekregen. We zijn naar de kamer begeleid en zijn geholpen met de koffers.”

• Kalithea Studios Beoordelingsscore: 10

“Waanzinnig uitzicht. Mooie en goede taverna beneden bij de baai van dezelfde (vriendelijke) eigenaar Jorgos. Mooi strand nabij.”

• Karavos Sea View Apartments Beoordelingsscore: 8

“Leuk locatie op loopafstand van centrum van Skopelos stad. Mooi uitzicht vanaf het balkon. Ruime woonkamer en goed uitgeruste keuken.”

• Villea Seaview Apartments Beoordelingsscore: 8

“De verhuurder”

• Eleni Del Sol Beoordelingsscore: 9

“Super gastvrij. Heel mooi uitzicht, fijn zwembad en op loop afstand van de haven.”

• Casa Naturale Beoordelingsscore: 10

“Geweldige accommodatie aan de rand het oude centrum van Skopelos stad, dus alles op loopafstand. Geweldig groot terras met jacuzzi en uitzicht over de stad en de haven. De eigenaresse was ontzettend vriendelijk, kwam iedere dag even checken of alles naar wens was en bracht dan ook telkens iets lekkers dat ze zelf gemaakt had. Zeer ruim appartement, en alles zag er zeer goed uit: we waren de eerste gasten sinds de renovatie, dus alles nieuw. Veel dank aan Athanasia voor haar gastvrijheid: je bent een geweldige gastvrouw!”

• Villea Seaview Apartments Beoordelingsscore: 9

“De ontvangst van Cherry was fantastisch. zij doet alles voor je! top host”

• Hovolo Hotel Apartments Beoordelingsscore: 9

“Heel vriendelijk personeel. Fijn terras waar je kunt ontbijten. Snel bij het strand. Rustige plek. Mooi uitzicht op de bergen.”

• Kyklamino Home Beoordelingsscore: 10

“Dicht bij 2 prachtige stranden, een subliem uitzicht omringd door rust. Super vriendelijke eigenaars die meteen paraat stonden om te helpen, we voelden ons echt thuis! Alles aanwezig in het huisje. Het was prachtig! 🩵🙏🏼✨”

De 30 beste vakantiewoningen in: Skopelos

gebaseerd op 14.410 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com