2. anmeldelser av hoteller i Frankrike
  3. anmeldelser av hoteller i Frankrike
Sørøst-Frankrike Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Effets Personnels Omtalescore: 8

«Beliggenheten er perfekt. Det er et ett lite gjestehus med personlig preg, kun 3 gjesterom. Særdeles hyggelig vertinne. Fint innredet rom i 3. etasje. Nydelig frokost. Orange er en liten, nydelig, stemningsfull og ikke minst historisk by.»

• Le Clos Boisé Omtalescore: 8

«Veldig hyggelig beliggenhet i vinmarker. Store fine rom. Stille.»

• Villa Bellabé Omtalescore: 10

«Et vidunderlig sted for noen fine feriedager i Nice. Nydelig hus og hage, med den hyggeligste og mest hjelpsomme vertinne man kan tenke seg, som virkelig gjør sitt for at gjestene skal ha det bra og trives. Anbefales på det varmeste. Deilig frokost serveres i en frodig hage. Vi kommer gjerne tilbake.»

• Residence Share Inn Omtalescore: 3

«God plassering.»

• Villa St Maxime Omtalescore: 8

«Frokost i enkleste laget for oss som er vant til grovt brød og nok brød selv om croissenter er fransk og godt er det ugreit til frokost ( kaloribombe med kort metthetsvarighet !)»

• Jade En Provence Omtalescore: 9

«Fersk brød og croissant med hjemmelaget syltetøy!»

• L'Enclos Omtalescore: 6

«Beliggenheten er topp i forhold til byen. Stille, fredelig og personlig.»

• «Vi fikk servert smakfull middag med god vin. Hyggelig at vertskapet tilpasset menyen for oss. Frokosten var riktig god, hjemmebakt mørkt brød og baguetter med lokal produsert syltetøy. Utmerket kaffe og juice.»

• La Maison de Platane B&B Omtalescore: 10

«Svært hyggelig vertskap. Vennlige og behjelpelige . Fantastisk frokost under platantreet. Delikat borddekking.»

• Lou Amourie Omtalescore: 10

«Atmosfære, hus-vertene, frokosten, stillheten . En uforglemmelig opplevelse. Didier og Philip gjorde oppholdet til en glede. Av alle stedene vi har vært i Provence, var dette det beste☺️»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Sørøst-Frankrike

basert på 426 950 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com