2. Hotellrecensioner USA
South Florida Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Bayside Inn Key Largo Gästbetyg: 8

”Lugnt område”

• Seascape Tropical Inn Gästbetyg: 7

”Vi bokade sent och betalade 3500kr/natt. Hade förväntat mig bättre frukost för det priset. Men det låg vägg i vägg med Ernest Hemingways hus och jättenära Duval street så läget var bra.”

• ”Tråkig personal. Dåligt städat. Trångt rum då 2 stora sängar. Ingen WiFi info när vi kom trots att det skulle finnas ett kuvert med info Fick gå 400 m till mycket dyrt P hus. 20 USD för 9 timmars parkering. Possitiv, bra omelett frukost”

• Nyah - Adult Exclusive Gästbetyg: 8

”Bra och trevligt ställe med god frukost som ingick. Skulle gärna komma åter till detta prisvärda ställe.”

• ”Trevlig personal. Små söta stugor.”

• Pyramids in Florida Gästbetyg: 9

”Läget, sjön/poolen, en lugn oas”

• ”Ett gulligt B&B med Jeff och Randy som värdar. Ett härligt vardagsrum på bottenvåningen att hänga i. Snacks och vatten. Litet mini kylskåp på rummet Personlig frukost på riktigt porslin, helt underbart. Gångväg till en fantastisk strand! Jag kommer komma tillbaka hit ❤️”

• Wicker Guesthouse Gästbetyg: 10

”Mysigt och fantastiskt läge”

• ”Väldigt bra i alla avseenden, fantastisk bra läge, lugnt och skönt, mysigt, lite enkel men helt ok frukost. Gratis bar med snacks 5-6. Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Åker gärna tillbaka.”

• The Garden House Gästbetyg: 10

”Trevligaste värden jag träffat. Supermysigt hotell med jättebra frukost. Läget är toppen med närhet till det man vill se och göra.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i South Florida

baserat på 71 486 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com