2. Opinions d'hotels de Islàndia
  3. Opinions de cases i apartaments de Islàndia del Sud
Islàndia del Sud Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Guesthouse Nypugardar Puntuació: 10

"Un allotjament preciós enmig de la natura i amb vistes al glaciar. El personal és molt amable i l'esmorzar inclòs boníssim. Ens ha encantat tot!"

• Giljur Guesthouse Puntuació: 10

"Habitacions grans, netes i comodes. Molt net, cuina equipada i molt pràctica. Ens vam sentir com a casa."

• Mid Hvoll Cottages Puntuació: 9

"Molt bona comunicació i ben situada. vem veure aurores des de la cabana. Molt aprop de la platja negre."

• Starlight Camping Pods Puntuació: 6

"Localització i zones comuns. No és car comparat amb altres llocs."

• "La ubicació és excel.lent, molt a prop del poble, enmig del cercle daurat. Amb unes vistes meravelloses, ben equipat, confortable i fer un hot tub veient les estrelles és un luxe! També vam poder veure una Aurora. Una estada increíble!"

• Ártún Apartment Puntuació: 9

"Àmplia, confortable,ben decorada, cuina totalment equipada, cuarto de bany en terra radiant i tot es veu força nou. Ho té tot per una estada agradabl"

• Skammidalur Guesthouse Puntuació: 9

"Habitació àmplia,.llits molt còmodes, cuina complerta. Dutxes amb aigua calenta sense límit. Cafè i yogurts a càrrec de l'hostal."

• Farmer's Guest House Puntuació: 9

"Tot en general, molt ben cuidat i tot molt nou, els propietaris super amables."

• Gesthus Selfoss Puntuació: 6

"És un càmping amb cabanes adossades ben calefactades Els llits són còmodes i a l'hivern els preus son ajustats. Te cuina i lavabo privat."

• Vík Apartments Puntuació: 9

"Les instalacions de l’apartament i els detalls d’aquest"