2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de França
South-West France Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Campanile Albi Centre Puntuació: 9

"CORRECTE. EL LLOC FUNCIONAL, CAP QUEIXA."

• "Hotel modern, amb bones instal·lacions i agradable. L'habitació una mica justa de mida, però amb tot el necessari per ser confortable. Esmorzar molt complet i amb força varietat. El fet de disposar de plaça d'aparcament gratuïta al mateix edifici és un altre punt positiu, encara que si el cotxe és una mica gran o no ets gaire hàbil al volant suaràs per estacionar. El que menys ens ha convençut és la situació. La part positiva és que a l'estar allunyat del centre és una zona molt tranquil·la, però al mateix temps, producte d'aquesta llunyania, no hi ha a la vora llocs a on sopar ni prendre quelcom. Caminant es triga poc més de mitja hora fins al centre. Nosaltres no vam tocar el cotxe ni vam agafar cap transport públic durant la nostra estada."

• "M'ha agradat l'ubicació , el personal i també l'esmorzar"

• AUX DUCS DE SIENNE Puntuació: 9

"Tant les habitacions com l'entorn"

• "Està al costat mateix de l'ascensor per baixar al poble de Rocamadour i a prop del castell. Vam arribar molt tard i el recepcionista ens va esperar"

• Relais Amadourien Puntuació: 10

"Tot"

• Hôtel Saint Clair Puntuació: 8

"Bon hotel per passar una nit a Lourdes"

• "Habitació funcional i neta. Llit confortable. Vistes agradables al moll dels vaixells."

• "Ubicació"

• Hotel de Bordeaux Puntuació: 7