2. Hotellrecensioner Sydafrika
  3. Hotellrecensioner Sydafrika
Southern KwaZulu-Natal Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Mycket vackert och estetiskt inrett, god mat och underbar pool. Personalen är väldigt trevlig och uppmärksam och rummet vackert. Fin morgontur med många djur, särskilt girafferna som kom nära.”

• Inkungu Lodge Gästbetyg: 9

”Härlig personal som tog hand om oss och fick oss att känna oss som hemma. Utsikten och läget är fantastiskt! Speciellt tack till manager R. för en fantastisk vistelse.”

• ”Klassiskt b & b i historisk miljö”

• ”Hotellområde med utspridda boendeenheter. Jag hade rum i ett radhuslinnade hus. Rummet var väldigt stort med kök. Badrummet, var bra, duschrummet gigantisk stort en stor uteplats "balkong" med grillplats. Parkering utanför huset. Det finns lite naturstigar att gå på området. Resturang , som är helt okej och trevlig. Precis utanför gaten finns en liten affär där man kan handla allt man behöver till campingliv, dvs allt i mat och snacksväg. Denna butik är bättre och med bättre sortiment än den butik som finns några kilometer längre bort som verkar var större.”

• Premier Resort Sani Pass Gästbetyg: 9

”Helt makalöst fantastisk omgivning och natur, väldigt bra faciliteter med bra pool, spa mm. Mycket trevlig och serviceinriktad personal, rena och välstädade rum, ett helt underbart ställe.”

De 30 bästa hotellen i Southern KwaZulu-Natal