2. Hotelanmeldelser for Kroatien
  3. Hotelanmeldelser for Kroatien
Split regionen Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• The Heart of Palace Apartment Point fra anmeldelser: 9

"Balkon, udsigt, beliggenhed"

• Heritage Stone Wall Room & Apartment Point fra anmeldelser: 10

"Perfekt gå-afstand til havn og by"

• Amphora's Garden Point fra anmeldelser: 6

"Udsigten. Velindrettet. Rent."

• Apartment Gevera Point fra anmeldelser: 9

"Belliggenhed, værterne, den fantastiske udsigt fra terrassen, lejlighedens størrelse og indretning."

• Apartments Majda Point fra anmeldelser: 8

"Smuk udsigt. Lækker altan til at nyde både udsigten og det gode vejr. Træningsrummet er veludstyret med fine maskiner, dog et lille minus at crosstraineren ikke kan tændes. Værten Majda er virkelig sød, hjælpsom og imødekommende. Hun taler ikke engelsk, men det gør ikke noget, for hun bruger translate på telefonen. Og er hun ikke til rådighed er hendes datter Amra klar til at hjælpe telefonisk. Lejligheden er fin og ren. Sengen i soveværelset er virkelig lækker. Ekstra bonus er den lille altan i soveværelset som giver direkte udsigt til havet. Byen Omis ligger ca 10 minutters kørsel derfra. Der kan man handle, gå på cafe, svømme på lækre strande, gå på restaurant og meget mere. Split ligger ca 1 times kørsel derfra. Vi kunne sagtens finde på at besøge stedet igen."

• Calypso Point fra anmeldelser: 10

"Tæt på lufthavnen og supermarked og så går der en bus hver 20min til byen Split"

• Sun and Sea Deluxe Apartments Point fra anmeldelser: 10

"ALT VAR PERFEKT. Sød og imødekommende vært. Perfekt beliggenhed. Dejlig lejlighed. Altan havde en god størrelse/udsigt. Supermarked lige nede under lejligheden. Vi kommer helt sikkert igen. 😀"

• Apartment Antonija Point fra anmeldelser: 8

"Tingene i lejligheden fungerede optimalt og der var en masse udstyret med mange ting vi kunne benytte os af som kaffe, sæbe, vaskemaskine, håndklæder mm. Danijela og hendes mor var super imødekommende og hjælpsomme."

• Stone apartman Varos Point fra anmeldelser: 9

"Behalige alt det du skal er der"

• Blue apartment Split Point fra anmeldelser: 10

"Pænt og rent"