2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Grækenland
Sporades Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Anna Maria - Vanessa Apartments Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig beliggenhed, med udsigt til havet og havnen. Rigtig god restaurant lige i nærheden . Supermarked og bager meget tæt på. Nemt at tage bussen til Skopelos. Dejlig morgenbadestrand, og skønne Hovolo Beach i nærheden. Værten Dimitris ville gøre alt for at vi havde en god ferie. Han er flink og imødekommende. Rolig og hyggeligt sted og skønt at sidde på balkonen og iagttage livet omkring havnen. Meget rart med en lille parasol på balkonen. Gode senge. Meget rent. Tak for det hele."

• Fengeros Village Point fra anmeldelser: 9

"Der er dejligt roligt, skøøøøn udsigt fra balkonen på værelset, hyggelig poolbar med et fint udvalg, rengøring og skift af linned/håndklæder uventet positivt næsten hver dag, venligt og hjælpsomt personale, dejligt poolområde med fine solsenge og mulighed for skygge, generelt bedre end forventet af et 2 stjernet pensionat, selvom anmeldelserne vár ret gode."

• Zaneta Hotel & Apartments Point fra anmeldelser: 5

"Venlig og serviceminded personale"

• Skopelos Summer Homes Point fra anmeldelser: 8

"Pænt sted og god beliggenhed ,alt var man behøver"

• Chiliadromia Studios Point fra anmeldelser: 8

"Smukt,RENT ."

• Tierra Point fra anmeldelser: 10

"Alt var helt perfekt. Dejlig personlig og imødekommende modtagelse af værtinden selv. Fantastisk beliggenhed, med den smukkeste udsigt. Huset er rummeligt og det føles som om hvert enkelt møbel er udvalgt med kærlighed. Man føler sig hjemme, med det samme. Det tager kun 6-8 min i bil indtil ny el. gammel havn. Ml. 10-15 minutter i bil til stranden. Virkelig et dejligt hjem. Vi er så taknemmelige over at have fået lov at bo så dejligt. De varmeste anbefalinger herfra ❤️"

• "Fed atmosfære. Rent og pænt. God udsigt.Dejlig morgenmad."

• Skopelitian Relaxing House Point fra anmeldelser: 9

"God beliggenhed, virkelig hyggeligt og fantastisk funktionelt køkken, så vi kunne lave den mad, vi ville. Virkelig dejlig seng, skønne badeværelser, hyggelig stue og spisestue. Det fungerede fantastisk for os! Værten var behjælpelig med leje af bil til en god pris."

• Ilias Studios Point fra anmeldelser: 8

"Venlighed af kone og alle planter"

• Nepheles Point fra anmeldelser: 10

"Udsigten - Wow og, den fine studio lejlighed"

De 30 bedste ferieudlejninger i Sporades

baseret på 47.830 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com