2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner GRE
Sporaderna Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Makis Sea View Studios Gästbetyg: 10

”Underbart boende med utsikt i toppklass! Välutrustat kök, bra städning osv. Inget att klaga på!”

• Philippos Studios Gästbetyg: 5

”Ok och prisvärt.”

• Sea View Studios Gästbetyg: 10

”Lugnt och fantastisk utsikt från balkongen.”

• ALTHAEA LUXURY ROOMS Gästbetyg: 9

”Ett riktigt fräscht och modernt mindre hotell med bra avstånd från stan. Sköna sängar.”

• MarKaMar Gästbetyg: 9

”Perfekt läge om man vill ha lugn och ro. Jag hade ett rum på nedre plan med utsikt över citronträd havet.”

• Studios Soula Gästbetyg: 10

”Studio Soula ligger otroligt vackert på höjden ovanför hamnen. Utsikten från lägenhetens terrass är hänförande och det fläktade så skönt. Fru Soula är otroligt hjälpsam och vänlig. Allt är nära, såväl matffärer som restauranger och caféer. Vi stannade 5 dagar och kommer definitivt tillbaka. Allt man behövde för självhushåll fanns.”

• Vespista Boutique Gästbetyg: 10

”Området var mycket fint. Särskilt i maj när vi kom och det blommade överallt. Boendet ligger lite ovanför turistgatorna så det blir en del promenerande i backar. Men det var superfina gränder att promenera i så det var mysigt. Det ligger en liten affär precis bredvid och många restauranger i området. Stranden ligger en liten promenadsträcka bort. Dock även lite backe att gå i även då. Lägenheten består av en nedervåning med kök/vardagsrum och badrum. Övervåningen har två sovrum (den ena med balkong) och ett badrum. Det större sovrummet har en egen ac. Det finns även en större ac i trappen som kyler vardagsrummet och det mindre sovrummet om man har dörren öppen. Det städades varje dag och värden gick lätt att få tag på via telefon ifall det var någon fråga.”

• Strophilia Apartments Gästbetyg: 10

”Lägenheten var bra, rent, allt finns. Vi bodde på andra våningen och hade terrasser från både sidor. Värden är jätte trevligt, fint omkring, fina utsikter och territorium. I lägenheten var svalt, sängar bekväma.. Väldigt lugn, det finns bilväg ( 1 sovrum går mot väg sidan) , men det var inte störande, på natten var tyst. Till havet var promenad 10-15 min, man kunde gå antingen runt ön eller vägen, finns gångbana. sandstranden är jättefin. Promenad till havet var trevligt, en del genom skog, vi tagit mot höger sidan att gå. Under promenad träffade vi fasaner, kaniner, svanar. Bussen stannar utanför boende busshållplats 24, kostar 3 euro till stan, samma pris från/till flygplatsen. Alldeles nära finns supermarket samt flera bra tavernor. Väldigt fint ön. Utflykter beställt vi från apollos sidan och bussen hämtat i närheten från busshållplats 25.”

• Hellen Studios Gästbetyg: 8

”Läget mycket bra. Nära stad och strand. Sköna sängar. Bra dusch. Bra balkong.”

• Nina Apartments Gästbetyg: 9

”Mysigt boende med väldigt trevlig personal. Läget var utmärkt med gång avstånd till vackra Hovolo beach, nära till andra stränder och restauranger. Gjorde även en fantastisk båtutflykt med personalen på boendet.”

De 30 bästa semesterboendena i Sporaderna

baserat på 47 830 recensioner för semesterboenden på Booking.com