2. Hotelanmeldelser for USA
  3. Hotelanmeldelser for USA
Stanislaus National Forest Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Yosemite View Lodge Point fra anmeldelser: 8

"Fin beliggenhed lige ved Yosemite, god størrelse værelse, fin pool og game room."

• Rush Creek Lodge at Yosemite Point fra anmeldelser: 9

"Nyt, rent og lækkert i fht mange andre steder vi besøgte på roadtrip rundt i Californien. Perfekt med børn. Der er nemlig stor pool, spil-faciliteter, og man kan riste skumfiduser over bål om aftenen. Det ligger meget tæt på indgangen til Yosemite NP, hvis man fx ikke kan få overnatning her. Men man skal stå tidligt op for at komme ind i parken, så man ikke skal holde i kø ved indgang eller for at parkere."

• Cedar Lodge Point fra anmeldelser: 7

"Super god beliggenhed. Pæne store og rene værelser, der var hvad vi skulle bruge, dejligt med køleskab og isboks."

• Evergreen Lodge at Yosemite Point fra anmeldelser: 8

"Helt perfekt placering. Og meget luksus med poolen og boblebad. Vi sov i telt og det fungerede rigtig godt."

• Yosemite View Lodge Point fra anmeldelser: 6

"Det ligger ret tæt på én af portene til Yosemite"

"Personalet var venlige"

• Yosemite View Lodge Point fra anmeldelser: 10

"Der var generelt rent og alle de ting man forventer, med masser af plads. Udsigten var fænomenal!"

• Jamestown Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Venlig og imødekommende betjening! Fik 2 appetizers på huset og morgenmaden var inkluderet i prisen, hvilket ikke var annonceret!"

• Hotel Lumberjack Point fra anmeldelser: 6

"Pæn indretning og nyrenoverede værelser. Rigtig god morgenmad."

• Cedar Lodge Point fra anmeldelser: 7

"Det var meget fint til prisen, og det lå kun 30 min fra Yosemite Valley. Værelset var overraskende stort, og der var rent."

De 15 bedste hoteller i Stanislaus National Forest