Se primært indhold
  1. Startside for hotelanmeldelser
  2. Hotelanmeldelser for Indonesien
  3. Hotelanmeldelser for Nordsumatra
Nordsumatra Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

Nyeste anmeldelser

• Orangutan Bungalow Point fra anmeldelser: 10

"Det ligger lige op til nationalparken, og vi så flere orangutanger fra vores bungalow. Vild oplevelse! De arrangerede en super tur i regnskoven for os - 2 dage og en nat - med helt overdådig mad og masser af vilde dyr. Der er en restaurant på stedet, der serverer super fin mad. Alt i alt havde vi alt hvad vi behøvede :-)"

• SUPER OYO Capital O 540 Esther Hotel Point fra anmeldelser: 2

"Slet ikke rent, dårlig mad, meget dyrt ift. hvad du får for pengene. Generelt dårlig service. Vi havde kun 1 nat her, da vi skulle nå et fly, og det var rigeligt. Hvis du skal flyve fra Silangit lufthavn kan du få transport for 50.000 rp, så det er en fin pris, men jeg ville ikke anbefale dette sted for længere end en nat."

• Four Points by Sheraton Medan Point fra anmeldelser: 9

"Lækkert stort værelse. Rigtig god wifi. Fin ren pool. Roomservice var hurtig og maden var lækker. 4 ATMs var lige under hovedindgangen, hvilket var brugbart da vi skulle ind til junglen efterfølgende."

• OYO 90259 Apollo Inn Point fra anmeldelser: 1

"Ingen ting"

• "Tæt på lufthavnen og derfor meget praktisk, hvis man lander sent eller har et tidligt morgenfly. Der var gratis shuttle til lufthavnen hver anden time. Der var et lille motionsrum og en pool. Værelset var stort og sengen var super god. Der er også et par spisesteder og indkøbsmuligheder i gåafstand."

• Pandu Lakeside Hotel Parapat Point fra anmeldelser: 4

"God placering tæt ved søbredden"

• Garden Inn Point fra anmeldelser: 8

"God beliggenhed og venligt personale. Hyggeligt fællesområde ved receptionen . Vi bookede en fantastisk trekkingtur med guiderne Joni og Evin."

• Hotel Menara Lexus Point fra anmeldelser: 1

"Intet"