2. Hotelanmeldelser for FR Polynesien
  3. Hotelanmeldelser for FR Polynesien
Tahiti Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Terei-Here Bungalow Airport Point fra anmeldelser: 8

"Super venlige værter, der kørte os til og fra både lufthavn, indkøb og bytur. Gåafstand fra resort med flere restauranter."

• Standing Residence Tevai Point fra anmeldelser: 10

"Vi har været yderst tilfredse med vores ophold. Alle forventninger til stedet blev kun overgået. Der var rent, hjemmeligt, pænt og hyggeligt. Marie har været en helt fantastisk vært, og har hjulpet os med alt vi havde brug for."

• Moehani Beach Lodge Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenheden: - Helt ud til vandkanten; hvor man kunne nyde soknedgangen. - Trukket tibage fra vejen, så man ikke var påvirket af støjen derfra. - Få minuters kørsel til lufthavnen uden man kunne høre støjen derfra. - Supermarked, ud af indkørslen og lige på den anden side af gaden. Lejlighedens indretning og faciliteter."

• Tunui City Apartment - Quiet & Pool Point fra anmeldelser: 8

"Indeholdt lige præcis det der var behov for. Alt var som man kunne håbe på."

• Grand Large - Premium suite Point fra anmeldelser: 10

"Det var super lækkert indrettet, med skøn terrasse, og alt hvad man kunne ønske dig. Tæt på lufthavnen, og det store Fransk indkøbscenter. Der var adgang til en fælles pool, som viste dig at have den smukkeste udsigt ud over indsejlingen til Pepete. Kan klar anbefales"

• Fare Auti Point fra anmeldelser: 10

"Der var alt man havde brug for og bedst af alt var værterne"

De 30 bedste ferieudlejninger i Tahiti

baseret på 6.928 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com