2. Hotelbeoordelingen Taiwan
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Taitung (arrondissement)
Taitung (arrondissement) Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Cenacle B & B Beoordelingsscore: 8

“De kamer was vrij groot, wel aan de weg, dus je hebt last van het verkeer. Daarvoor liggen er oordopjes in de kamer. Tussen de kamers in was een leuke zithoek gecreëerd, dat was erg leuk met een ijskast en koffie en thee mogelijkheden.”

• Chihpen Lucky Hot Spring B&B Beoordelingsscore: 7

“- de hotspring - de gastvrouw en gastheer doen hun uiterste best het naar je zin te maken.”

• Joy Hotel Beoordelingsscore: 8

“Heel prettig hotel en zoals gewenst vlak bij het station. Geen ontbijt maar wel ten allen gratis koffie en ijs . Decseven elven was om de hoek. Op onze vertrekdag konden we ook na het uitchecken gratis gebruik maken van hun fietsjes en daar hebben we goed gebruik van gemaakt.”

• Fuyue Sea View B&B Beoordelingsscore: 6

“Was er niet”

• How Has Homestay Beoordelingsscore: 6

“De lokatie”

• 都蘭那界灣海景民宿 Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer, mooi uitzicht, schoon. Communicatie met eigenaresse verliep goed via de Line app.”

• Taitung Sansiantai B&B Beoordelingsscore: 8

“Prima voor overnachting met uitzicht op zee. Leuke en behulpzame gastvrouw. Traditioneel ontbijt.”

• 寶桑屋瑪民宿 Bao Sang Umaq Beoordelingsscore: 4

“Rustige straat, prima locatie. Ruime kamer.”

• 三仙台星辰民宿 Beoordelingsscore: 8

“Locatie en vriendelijk personeel”

• One Taitung Beoordelingsscore: 9

“De landelijke ligging waar je een fraai uitzicht op hebt vanaf het riante dakterras. En de heel behulpzame en geïnteresseerde host die bij het ontbijt tijd voor ons nam. Aanrader: in de buurt wandelen, bijvoorbeeld naar het dorp.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Taitung (arrondissement)

gebaseerd op 131.288 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com