2. Hotellrecensioner TAN
  3. Hotellrecensioner TAN
Tanga Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• CBA Hotel Tanga Gästbetyg: 8

”Personalen var sa trevliga och hjälpsamma. De var villiga att lyssna. Tank på att ge personalen tydlig informativ när du vill nagot sa att de forstar. Det var en underbar Trädgård dar vi kunde ha våran frukost under ett stort mango träd. Det fanns fåglar katter och små apor att titta på. Frukosten smakade sa bra och de hade mycket gott kaffe och Färsk pressad juice, bröd och frukt. Det fanns varmt vatten när vi duschade. Fast sängen var i hårdaste laget for min del. Vi åt på deras restaurang och den var trevlig. Man kunde se när de lagade maten under elden. Det fanns mycket att välja på och vi åt fisk som smakade mycket bra. De hade också räkor. Området var verkligen underbart och vackert. På andra sidan vägen var det en fantastisk utsikt över oceanen. Där det fanns många segel båtar och några traditionella fiskbåtar. I hela området finns det många olika trädslag och kokosnöts palmer, Baobabo träd. Snett över vägen ligger Raskazon beach yatcht club där de har en mycket trevlig bar, båtar, en härlig och skön strand med skönt med njutbara bad och simning. Barnvänligt. De tar inträde. 10000 tzs per person. ca 45 kr. Om du vill bada i den öppna oceanen så finns en stand som heter Kwa Bibi beach. Den är inte handikappad vänligen men har en underbar vit stand med riktigt varmt vatten. Där badar ni ensamma. Ni kan också besöka en gammal marknad som ligger inne i ett traditionellt område i Tanga som heter Muti Mkubwa market, Snälla människor som säljer frukt och grönsaker från Tanga.”

De 3 bästa hotellen i Tanga

baserat på 443 hotellrecensioner på Booking.com

Visa alla boenden i regionen Tanga