2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Taormina-bukten Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Rom og frokost samt basseng»

• Taormina Panoramic Hotel Omtalescore: 8

«Beliggenhet nær Isola bella, fantastisk utsikt fra rommet, herlig frokostveranda. Rikholdig frokost. Veldig fint bassengområde på toppen med god service og topp utsikt. Hotellet ligger nær dalstasjonen til gondolbanen som tar en til Taormina sentrum på 10 minutter»

• «Nydelig beliggenhet, hyggelig personale og romslige rom.»

• Hotel Villa Diodoro Omtalescore: 9

«Fantastisk utsikt til Etna og havet. Veldig fine fasiliteter med god plass. Sentralt i forhold til byen og det greske teater. God frokost.»

• Taormina Park Hotel Omtalescore: 10

«Utrolig fin utsikt fra balkongen med sjøutsikt og Etna. Rent rom. Fint basseng. God frokost. Mye kaker, men og lyst brød, pålegg og frukt, kaffe. Hotellet er sjarmerende. Gå gjennom den fine parken til sentrum på 5 min. Eller bli litt i den fine parken.»

• «Det var nydelig beliggenhet, rolig, fine rom, veldig rent over alt. Nydelig hage, rett ved sjøen, fint bassengområde. Veldig hyggelig personale.»

• Hotel Casa Adele Omtalescore: 9

«Hyggelig og hjelpsomt personale. Fantastisk frokost.»

• Villa Astoria Omtalescore: 8

«Veldig pent hotell, flott beliggenhet og veldig hyggelig staff!»

• Splendid Hotel Taormina Omtalescore: 9

«Frokosten var god, kaffen veldig god! Beliggenheten var kjempefin. Det var rent og ryddig på hotellet. Jeg likte meg veldig godt på dette hotellet. Fantastisk utsikt fra frokostsalen.»

• Hotel Continental Omtalescore: 8

«Beliggenheten veldig bra. Utsikten fantastisk. Bra pris.»

De 30 beste hotellene i Taormina-bukten

basert på 74 742 hotellomtaler på Booking.com