2. Hotelbeoordelingen Servië
  3. Hotelbeoordelingen Servië
Tara-gebergte Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Vikendica moonlight Beoordelingsscore: 9

“Heel hartelijke, gastvrije, gedienstige en lieve gastvrouw en -heer! Mooi gelegen! Restaurantje in de buurt.”

• Fantastik Beoordelingsscore: 10

“Het appartement was van binnen perfect in alles. Ik vond het luxe. Ik ben de gastheer ook erg dankbaar voor de rondrit die hij mij heeft gegeven met zijn auto in het nationale park Tara. En hij bracht me op unieke plaatsen. Ik reis met het openbaar vervoer. Zonder zijn aanbod was het voor mij onmogelijk om iets van Tara te zien. Ook bracht hij mij naar Mokra Gora waar ik een ritje met de trein heb gemaakt.”

• Zoranovi konaci Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijk ontvangst met duidelijke uitleg. Prachtige locatie! Huisje heeft alles wat je nodig hebt.”

• Apartmani Petar Beoordelingsscore: 10

“Echt een fantastisch apartement. Goede communicatie via whatts app met Mira de eigenaar. Haar vader heeft ons ter plekke ontvangen. Op loopafstand van drvengrad en het treintje van Mokra Gora. Bij het ticketoffice vind je overigens een pinautomaat.”

• Zvezdica Beoordelingsscore: 10

“Fantastisch appartement. Hele benedenverdieping. Van alle gemakken voorzien.”

• Vacation Home Nana Beoordelingsscore: 10

“Alles”

• White Arrow Apartment Beoordelingsscore: 10

“Onwijs mooi appartement, een top locatie en we werden ontvangen door twee super lieve vrouwen.”

• Vajat BB Beoordelingsscore: 9

“Lieve en behulpzame hosts , mooie locatie , bij aankomst goed ontvangen met een drankje en wat lekkers. Veel informatie ontvangen over de omgeving en bezienswaardigheden. Het huisje is voorzien van alles wat je nodig kan hebben en is heel knus ingericht met authentieke details maar ook moderne gemakken zoals airco en een uitstekende internetverbinding. Naast het huisje krijg je ook de beschikking over het overdekte terras met een grote ingebouwde haard/bbq waar je zelf je eten kan klaarmaken.”

• Apartmani Ogi i Ana Beoordelingsscore: 9

“Hele lieve mensen en een heerlijk verblijf. Alles schoon en netjes!”

• Planinska kuca ZALIV Beoordelingsscore: 9

“Prachtige uitzicht, huis was voorzien van alle gemakken, vriendelijke huisbaas”

De 30 beste vakantiewoningen in: Tara-gebergte

gebaseerd op 19.391 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com