2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner ESP
Tarragona Province Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Fantastisk fin lägenhet med allt man behövde. Terassen var ett plus. Värden var tillmötesgående och hjälpsam.”

• ”Receptionisten Olga? var mycket vänlig och tillmötesgående.”

• CAL COT Gästbetyg: 10

”Bra läge mitt i stan Städat och fint”

• L' Alzina Gästbetyg: 10

”Kan verkligen rekommendera detta hus. Du har som gäst tillgång till hela huset. Tre separata sovrum med badrum till varje rum. Fullt utrustat kök och även möjlighet att köpa viner av de lokala vinodlarna. Takterrassen ett extra plus. Huset ligger mitt i den gamla delen av Falsett, med närhet till restauranger och affärer. Värdparet som välkomnade oss ville verkligen att vi skulle få en fin vistelse. Då vi bodde i tio dagar så kom de en gång för byte av lakan och handdukar. Ett extra plus är att huset är mycket smakfullt inrett och det finns även en öppen spis som både skapar trivsel och värme (om det behövs) Kommer du med bil så finns det en allmän , gratis, parkering några hundra meter från boendet.”

• ”Super fint, nyrenoverat, rent och rymligt. Nära till strandpromenaden och stranden samt massor av restauranger runt om. Fanns allt i köket man behöver för att kunna laga mat och äta på rummet. Super fin utsikt”

• ”Allt bra, förutom nedanstående beskrivning. Jättefin lägenhet, topprenoverad, fast lustigt nog utan att någon har tänkt fullt ut. Men vi var jättenöjda ändå, och skulle utan att tveka bo på samma ställe igen.”

• ”Utmärkt läge och härlig terrass. Allt fanns.”

• Ona Suites Salou Gästbetyg: 10

”Läget”

• Albatros Family Gästbetyg: 6

”Fint poolområde.”

• APARTAMENT 4 GATS Gästbetyg: 9

”Läget, nära till fågellokaler, natur och prviantering. Välutrustad lägenhet.”

De 30 bästa semesterboendena i Tarragona Province

baserat på 175 434 recensioner för semesterboenden på Booking.com