2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner ESP
Teruel Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”En övernattning på väg Söderut. Fantastiskt prisvärt. Vi bokade halvpension och middagen var mycket bra med flera alternativ att välja mellan. Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Frukosten var också bra med både sött och salt.”

• ”Mycket vänlig och serviceminded personal. Ex. Receptionisten följde med och öppnade stort tomt garage till vår fullpackade bil och gav oss ett rum på BV nära garaget. Bra rum, bra frukost, bra sängar, bra rastningsmöjlighet för hund!”

• Hotel Oriente Gästbetyg: 8

”Väldigt trevligt mottagande i reception, fin frukost”

• ”Sköna sängar. Bilhiss till garaget, mycket bra.”

• Casa Telma Gästbetyg: 10

”Allt var toppen”

• Fonda Aparicio Gästbetyg: 8

”Väldigt trevligt litet ställe, god mat och utmärkt frukost i ett vackert bergigt område. Vänlig och tillmötesgående ägare.”

• AS Monreal del Campo Gästbetyg: 10

”Stort rum med trevlig balkong och fri utsikt över ängarna. Fräscht badrum, två stolar och rejält skrivbord. I samma byggnad finns affär och lättare restaurang /café. Bra parkering dock ej inhägnad men det är dygnet-runt bemannat. Kommer gärna tillbaka.”

• Hotel Albarrán Gästbetyg: 10

”Underbar personal. de stannade sent för att vårt flyg var försenat så vi kunde checka in. Detta är ett perfekt hotell om du letar efter en bra plats att sova på till rimligt pris och inte har behov av att spendera tiden på hotellet.”

• CLÁ Hotel - Boutique Gästbetyg: 8

”Bra rum med fina duschmöjligheter. Nära centrum, så gångavstånd till restauranger och sevärdheter.”

• Hotel Albarracín Gästbetyg: 4

”Läget är det enda som var bra”

De 30 bästa hotellen i Teruel