2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner GER
Teutoburger Wald Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• FEWO Zum Golfplatz Gästbetyg: 10

”Mycket fin lägenhet med superfin utsikt och mysig uteplats. Perfekt bas för vår semester i Weserbergland!”

• Vlotho Apartment Gästbetyg: 9

”Bra avstånd från Bahnhof. Nära till Altstadt”

• ”Nyrenoverad mysig fin lägenhet. Fluffiga stora sköna kuddar. Allt man behöver finns i lägenheten. Precis utanför dörren är en vacker kyrka! Restauranger runt hörnet. Perfekt läge! Smidigt att checka in via en nyckelbox, noggrann beskrivning av värden. Parkering finns i närheten gratis. Man får ett parkeringskort av värden som ligger på bordet i lägenheten. Perfekt!”

• ”Alldeles nyrenoverat!”

• ”Trevligt och fina lägenheter. Bra med stor toalett och överhuvudtaget rymlig lägenhet.”

• Remedium Appartements Gästbetyg: 10

”Stor välutrustad och välstädad lägenhet med sköna sängar. Trevlig och vänlig värdinna. Bra läge vid genomresa nära motorvägen. God pizza runt hörnet.”

• ”Rent och välstädat”

• ”Mycket bra rum med ett utmärkt badrum. Stort och väl utrustat gemensamt kök i korridoren. Bra läge nära järnvägsstationen och centrum. Lågt trafikerad gata, åtminstone den natten jag bodde där.”

• ”Jättefin lägenhet med trevlig värd.”

• Ferienwohnung Falkenstr. Gästbetyg: 10

”Prisvärt rent och fint. Hjälpsamma och trevlig personal det lilla vi träffade dem.”

De 30 bästa semesterboendena i Teutoburger Wald

baserat på 35 124 recensioner för semesterboenden på Booking.com