2. Hotelbeoordelingen Zwitserland
  3. Hotelbeoordelingen: Ticino
Ticino Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Albergo Ristorante Svizzero Beoordelingsscore: 9

“Voor 1 nacht (doorreis) is dit zeer gied, misschien voor langere tijd grotere kamer wenselijk.”

• Defanti Beoordelingsscore: 8

“Gastvrij personeel en een echt familiebedrijf. Net ten zuiden van de Gotthardtunnel.”

• “Het hotel ligt op korte afstand van Locarno, maar heeft een nabije bushalte zodat je in minder dan 10 minuten in Locarno bent. Bij de hotelovernachting hoort een Ticino-ticket waarmee je vrij met OV kan reizen door Ticino. Prima ontbijt, zwembad en zitjes buiten. Eigen garage.”

• Hotel Grotto Bagat Beoordelingsscore: 7

“Het onwijs mooie uitzicht vanaf de kamer”

• “Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Het personeel was erg aardig en het restaurant heeft heerlijk eten. Fijn om na de lange reis gelijk daar te kunnen eten! Echt een aanrader. Ook met een grote hond was het prima en toegankelijk!”

• Borgovecchio Albergo Beoordelingsscore: 7

“Zeer vriendelijke eigenaar Heel lekker eten”

• Hotel Millennium Beoordelingsscore: 10

“We hebben een geweldig verblijf gehad in dit hotel. Al het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De locatie van het hotel is geweldig! Direct aan de gezellige boulevard van Locarno, met om de hoek de bushalte. Wij hadden het penthouse geboekt en dit is echt een aanrader als je met een familie op vakantie bent, je hebt alle ruimte. Iedere dag kregen we nieuwe handdoeken en alles was heel schoon. Op het balkon kun je lekker bijkomen met uitzicht op het meer. Dit hotel is echt een aanrader en we weten nu al zeker dat we weer terug zullen gaan! Bedankt Andrea en alle andere lieve dames voor de uitstekende service en jullie vriendelijkheid!”

• Hotel Belvedere Locarno Beoordelingsscore: 8

“Prima ontbijt en aardig personeel. Goede service”

• 6532 Smart Hotel - Self check-in Beoordelingsscore: 7

“Zeer mooi modern hedendaags complex.”

• Hotel Delfino Lugano Beoordelingsscore: 6

“Hotel ligt op loopafstand van het meer”