Siirry pääsisältöön
  3. Italia – hotelliarviot
Tigullio Tarkistettuja hotelliarvioita todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Hotel Rosa Bianca Arvioiden pistemäärä: 9

”Upea huone, siisti. Hyvä aamiainen. Ystävällinen palvelu. Erinomainen sijainti Rapallon ytimessä. Luksuksen tuntua.”

• Hotel Stella Arvioiden pistemäärä: 8

”Sijainti. Todella hyvä palvelu, avuliaita ja kohteliaita. Siistit huoneet.”

• Hotel Astoria Arvioiden pistemäärä: 9

”Aamiainen oli monipuolinen ja hyvä. Henkilökunta oli erittäin ystävällinen ja avulias. Hotellissa selvästikin pidettiin koirista ja meidän kaksi koiraamme otettiin lämpimästi vastaan.”

• Hotel Ancora Riviera Arvioiden pistemäärä: 8

”Hyvä aamupala”

• Hotel Doria Arvioiden pistemäärä: 9

”Aamiainen oli perinteinen italialainen. Huone riittävän kokoinen ja parveke meren puolelle. Hotelli sijaitsi lähellä rantaa, jossa kävimme kävelyllä. Huhtikuussa ei vielä tehnyt mieli uimaan. Henkilökunta avuliasta ja ystävällistä. Ratkaisivat hyvin mm. pysäköintiongelman ja neuvoivat hyvän ruokailupaikan.”

• Ristorante Hotel Mira Arvioiden pistemäärä: 8

”Hotellin sijainti oli hyvä ja tunnelma oli miellyttävä ja hyvällä tavalla vanhanaikainen. Aamiainen oli monipuolinen ja hyvä. Parvekkeellinen huone, näkymä puistoon ja rannalle lisäsi viihtymistämme.”

• Hotel Metropole Arvioiden pistemäärä: 10

”Ihana hotelli, täällä tuntee pienen ylellisyyden tunteen. Huone oli normaalin kokoinen (olin varannut halvimman huoneen). Sänky oli erittäin hyvä ja lakanat tuntuivat ylellisiltä. Parvekkeella oli pöytä ja tuolit ja näköala oli rauhalliseen puutarhaan. Aamiaiselle oli pöytiinohjaus ja se oli runsas, myös erikoiskahveja on tarjolla. Kylpyhuone oli tyylikäs ja siisti. Puutarha oli ihanan näköinen, mutta olin hotellissa maaliskuussa, joten silloin en vielä päässyt nauttimaan siitä kuten kesällä. Hotelli sijaitsee rannan rauhallisessa päässä. Suurin osa rannan ravintoloista on 5-10 minuutin kävelymatkan päässä. Itselleni tärkeää oli, että juna-asemalta pääsi hotellille muutamassa minuutissa ilman yhtäkään porrasta. Kävelin hotellilta Rapalloon ja Portofinoon, suosittelen! Valitettavasti olin hotellissa vain kaksi yötä, olisin voinut olla pidempään. Toivottavasti pääsen tänne hotelliin uudestaan!”

• Europa Hotel Design Spa 1877 Arvioiden pistemäärä: 10

”Viehättävä ja todella siisti hotelli, parkkipaikka iso plussa, runsas aamiainen, myös ei-lihansyöjälle”

• Hotel Portofino Arvioiden pistemäärä: 10

”Erittäin ystävällinen henkilökunta. Neuvoi nähtävyyksiin.Hienoa, että paikalla oli oikea ihminen. Tänne oli lyhyt matka asemalta. Mukava rantakatu. Satuimme urheilutapahtuman aikaan paikalle, sitä oli mukava seurata. Jäimme vielä toiseksi yöksi, olisimme olleet kolmannenkin, mutta emme saaneet huonetta.”

• Hotel Tigullio Et De Milan Arvioiden pistemäärä: 9

”Aamiainen erinomainen. Hotellin sijainti ok. Palveluparkkeeraus plussaa.”

Tigullio: 30 parasta hotellia

Perustuu 73 246 hotelliarvioon Booking.comissa