2. Hotelbeoordelingen Roemenië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Timiş
Timiş Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Pension Andronic Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke mensen Lekker eten”

• Casa Blum Beoordelingsscore: 10

“Gastvrij, vriendelijk”

• GreenWood Residence Beoordelingsscore: 10

“Privé parkeerplaats voor onze 2 motorfietsen. Super vriendelijke en zorgzame gastheer. Lekker ontbijt. Grote kamer met AC en terras. Mooi zwembad.”

• Pensiunea Red Rose Apartments Beoordelingsscore: 7

“Prima locatie, eigen parkeerplekken, netjes, Vriendelijke personeel”

• Pensiunea Elisei Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk personeel, comfortabele kamers.”

• Camere de inchiriat Elisei Beoordelingsscore: 5

“Het bed was ok. Het personeel was vriendelijk.”

• Pension Casa Leone Beoordelingsscore: 8

“Ik vind dat ze een mooi hostel hebben. Het personeel is vriendelijk en de locatie is met een Uber naar het centrum zeer gunstig.”

• Kevin&Jessica Rooms Beoordelingsscore: 10

“Het betreft een kleinschalige accommodatie, in een zeer rustige omgeving, met eigen parkeergelegenheid (op de binnenplaats) en zeer goede voorzieningen. Het ligt op 3 minuten rijden van de snelweg en 8-9 minuten rijden van Iulius Mall Timisoara. Juist omdat we zeer tevreden zijn, komen we hier vaker. De gebouwen zijn perfect onderhouden, super schoon en fris, verzorgde tuin en tuinmeubilair, aandacht voor gescheiden afval, advies tegen alle soorten verspilling, bewaakte parkeerplaats en veel rust. De kamers zijn ruim en smaakvol ingericht, je beschikt over airconditioning en rolluiken, in sommige kamers heb je een eigen koelkast en espressomachine, en in andere kamers deel je een complete keuken met gasten van de andere 2 kamers. In zo’n geval kun je ook een maaltijd bereiden, maar als je een ander type kamer zou hebben en je wilt toch iets koken, denk dan dat dat gewoon kan. Zeer goede matrassen en beddengoed, badkamer met douche en toilet, gratis cosmetica en voldoende handdoeken. Voldoende planken in de kasten en tevens de mogelijkheid om kleding op te hangen en/of kleine tot middelgrote bagagestukken op te bergen. In deze prijsklasse vind je in de omgeving niets dat op zoveel punten vergelijkbaar kan scoren, omdat de meeste accommodaties bijvoorbeeld geen eigen parkeerplaats hebben, of in een minder rustige omgeving liggen etc. Prijs-kwaliteitverhouding is dan ook uitstekend en het personeel is uiterst behulpzaam en attent, professioneel en 24/24 telefonisch bereikbaar.”

• Boutique Pension Park Beoordelingsscore: 10

“Heel fijn kleinschalig boetiek pension. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk! Fijne kamer, goed bed, lekkere douche en hondvriendelijk! Parkeren kon voor de deur en op loopafstand van het oude centrum.”

• Kevin&Jessica Rooms Beoordelingsscore: 10

“Het betreft een kleinschalige accommodatie, in een zeer rustige omgeving, met eigen parkeergelegenheid (op de binnenplaats) en zeer goede voorzieningen. Het is 3 minuten rijden naar de snelweg en 8-9 minuten rijden naar Iulius Mall Timisoara. Juist omdat we zeer tevreden zijn, komen we hier vaker. Als ie niet volgeboekt zit, boeken wij het iedere keer op doorreis, en dat is zo'n 4 overnachtingen per jaar. Tot nu toe denk dat wij alle soorten kamers hebben gehad ivm beschikbaarheid, en ze zijn allemaal tip-top in orde. De gebouwen zijn perfect onderhouden, super schoon en fris, verzorgde tuin en tuinmeubilair, aandacht voor gescheiden afval, advies tegen alle soorten verspilling, bewaakte parkeerplaats en veel rust. De kamers zijn ruim en smaakvol ingericht, je beschikt over airconditioning en rolluiken, in sommige kamers heb je een eigen koelkast en espressomachine, en in andere kamers deel je een complete keuken met gasten van de andere 2 kamers. In zo’n geval kun je ook een maaltijd bereiden, maar als je een ander type kamer had en je wilt toch iets koken, denk dan dat dat gewoon kan. Zeer goede matrassen en beddengoed, badkamer met douche en toilet, gratis cosmetica en voldoende handdoeken. Voldoende planken in de kasten en tevens de mogelijkheid om kleding op te hangen en/of kleine tot middelgrote bagagestukken op te bergen. In deze prijsklasse vind je in de omgeving niets dat op zoveel punten vergelijkbaar kan scoren, omdat de meeste accommodaties bijvoorbeeld geen eigen parkeerplaats hebben, of in een minder rustige omgeving liggen etc. Prijs-kwaliteitverhouding is dan ook uitstekend en het personeel is uiterst behulpzaam en attent, professioneel en 24/24 telefonisch bereikbaar.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Timiş

gebaseerd op 15.402 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com