2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hoteller i Hellas
Tinos Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Onar Hotel & Suites Omtalescore: 9

«Rent og klassisk gresk stil sentralt beliggende på Tinos. Vi hadde rom på bakkeplan og de var store, men mørke. Hotellet har en fin hage og veldig god frokost. Hyggelig personale.»

• Agnantio Omtalescore: 10

«Hotellet ligger sentralt i forhold til havn og sentrum og veldig hyggelig vertskap som tok oss godt imot og ga oss masse nyttig informasjon om stedet samt steder man bør se på øya.»

• Venus Minimal Hotel Omtalescore: 6

«Bra beliggenhet og rent.»

• Tinos Resort Omtalescore: 10

«Fantastisk beliggenhet i gå avstand fra båthavn og bysentrum. Flott leilighet med to små balkonger med havutsikt. Store og flotte rom, gode senger og bra renhold. Vi bestilte frokost på hotellet og ble vartet opp med alt vi måtte ønske. Verten, Antonio, var utrolig behjelpelig med alt fra anbefalinger til utflukter og steder å se samt organisering av leiebil og sykler. Har aldri opplevd en vert som har vært så på tilbudssiden. Vi var to par som delte på en av de store leilighetene og alle var svært fornøyd med oppholdet. Fint og rent lite basseng og uteområdet fikk vi også benytte som vi ønsket. 5 min å gå ned til en liten strand rett ved havnen, her var det ingen fasiliteter men fungerte bra for et bad og avkjøling.»

• Anthea Hotel Omtalescore: 10

«Rolig sted med sjarmerende bassengområde. 4 minutter å gå til stranden. God service. De serverer deilig og rimelig middag om kvelden, ingen grunn til å dra inn til Tinos by ( taxi 5 minutter /6eur eller 15 minutters gange)»

• Tinos Resort Omtalescore: 8

«Romslige leiligheter i gåavstand (5-7 min) til Tinos by. Lite, men fint bassengområde. God service og tips frå personalet.»

• Akrogiali Hotel Omtalescore: 7

«Personalet»

• Prasino Oniro Omtalescore: 8

«Stor hage og fin leilighet»

• Agali Bay Hotel Omtalescore: 9

«Et intimt og koselig hotell med svært hyggelig og hjelpsomt personale. Deilig frokost, god wifi og fin beliggenhet mot Agali Bay. 10 minutter inn til Chora Tinos. 10-20 minutter ut til Parelia Agos Fokas 2 km lange sandstrand. Bading fra klippe og rullesteinstrand over veien nedenfor hotellet.»

De 20 beste hotellene i Tinos

basert på 8 469 hotellomtaler på Booking.com