2. Hotelanmeldelser for New Zealand
  3. Hotelanmeldelser for New Zealand
Top of the South Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• That View - Kaiteriteri Holiday Home Point fra anmeldelser: 8

"Placering og udsigt, kunne godt have ønsker os flere muligheder for udendørs sidde og liggepladser F.eks solsenge."

• Penthouse 37 - Nelson Waterfront Apartment Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk udsigt og veludstyret"

• Ao Marama Retreat Point fra anmeldelser: 10

"Udsigten, stilheden. Dejligt værelse med bad og toilet. Skøn udsigt fra sengen!!!"

• Tasman Motor Camp Point fra anmeldelser: 9

"Hyggelige områder omkring boligerne"

• "Udsigten Flot stue Gode sovepladser God plads Skøn terrasse Godt TV"

• "Du betaler for beliggenheden og ro og fred, i kørselsafstand til Abel Tasman nationalpark (ca. 20 minutter). Stedet ligger i Little Kaiteriteri, og er et gammelt motel med hytter spredt over en bakke. Det tager under 5 minutter at gå til den dejlige badevenlige sandstrand. Og herfra kan du ved lavvande nemt gå over til selve Kaiteriteri stranden. Forvent ikke nogle gode restauranter: Der er to, som desværre ikke kan anbefales. Og så er der en lille General Store til det mest nødvendige. Så indstil dig på enten at handle ind selv til hele opholdet inden, eller at køre 10-15 km til restauranter."

• Mapua Village Retreat Point fra anmeldelser: 10

"Smukt og fantastisk sted, så ked af at vi kun havde 3 nætter (kan jeg købe det😊). Rent, pænt, nyt osv. osv."

De 30 bedste ferieudlejninger i Top of the South

baseret på 13.986 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com