Trentino Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Good Life Hotel Garden Beoordelingsscore: 10

“De locatie is super alles was mooi verzorgd en de tuin was geweldig. Personeel was echt aardig en behulpzaam. Het ontbijt was zeer goed en voldoende, zoet en hartig. Erg prettig verblijf.”

• Hotel Pizboè Beoordelingsscore: 9

“prima hotel met balkon en uitzicht op de dolomieten, geweldig ontbijt en leuk personeel, gratis parkeren”

• “Hotel en restaurant”

• nif: alpine taste Beoordelingsscore: 10

“Geweldige locatie. Je wordt in de watten gelegd met een voortreffelijk ontbijt. Ik kom graag terug en blijf dan zeker ook dineren!”

• Astoria Resort Beoordelingsscore: 9

“Super luxe hotel. Super ontbijt, goede koffie en fijn zwembad. Spa was ook super luxe en goed verzorgd! Goede keuze!”

• Hotel Oswald Beoordelingsscore: 8

“Heel vriendelijke gastheer die me perfect in Engels te woord stond. Ook de dienster deed enorm haar best om zich in Engels verstaanbaar te maken! Goed ontbijt en avondeten was eenvoudige 3 gangen maar met veel smaak gebracht. Propere kamer met mooi uitzicht op centrum van Canazei. Kamer werd met de luiken volledig verduisterd, hetgeen ik nodig heb om lang te kunnen slepen.”

• Albergo Miralaghi Beoordelingsscore: 9

“Zeer uitgebreid en lekker ontbijt, wij hebben geen allergiën maar voor hen die dag wel hebben word alles duidelijk aangegeven en is er een aangepast ontbijt. Leuke bar, mooi zwembad in een zeer grote verzorgde tuin. Er is maar 1 nadeel, het ligt aan een drukke weg, maar daar wen je snel aan.”

• Villa Miravalle Beoordelingsscore: 9

“Zeer mooi hotel, zeer schoon, parkeren lekker eten en 500M lopen naar het centrum.”

• Hotel Rosa Resort Beoordelingsscore: 9

“Mooi hoteltje in uitstekende gebied”

• Hotel Villa Rina Beoordelingsscore: 9

“Heerlijke Albergo met mooie kamer rustige ligging maar toch vlakbij het meer.Uitstekend ontbijt en heel vriendelijk personeel”