2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hotell i Toscana
Toscana Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Veldig koselig og sjarmerende hotell, stor hage og utrolig hyggelig personale. God madrass og god frokost.»

• Park Hotel Omtalescore: 7

«Beliggenhet og hyggelig betjening.»

• Hotel La Pace Omtalescore: 10

«Nær til stranda»

• Hotel Bodoni Omtalescore: 8

«Sentralt og rent,to fine terrasser,glutenfri frokost»

• Hotel Principe Omtalescore: 10

«Utsikten!!»

• «Gården lå vakkert til med vid utsikt over landskapet. Her kan man senke skuldrene og nyte stillheten. Vertskapet var svært hjelpsomme og vennlige - vi fikk bl.a. vasket klærne våre. Ekstra hyggelig var det å få servert frokosten i en kurv med det man måtte ønske. Frokosten kunne så inntas inne, ute på verandaen eller i hagen. Hjemmebakte småkaker smakte kjempegodt.»

• Hotel Golf Omtalescore: 8

«Grei beliggenhet nær Santa Maria Novella stasjonen, og lettvint å finne frem til med t-banen fra flyplassen. Komfortabel seng, og vennlig personale. Ikke noen støy utenfra, men rolig på rommet.»

• Savoy Hotel Omtalescore: 8

«Vi var der litt utenfor sesong (13.-20. april). Litt få steder som hadde åpnet, slik at beliggenheten var "litt utenfor". 20 minutter å gå inn til nærmeste "sentrum". Frokosten på hotellet var akkurat det vi trengte - ikke overdådig slik mange av hotellene har i dag.»

• Hotel Palazzo Benci Omtalescore: 8

«Meget god frokost. Beliggenheten var utmerket, midt blandt alle severdigheter. Hyggelig og hjelpsomt personale. Hotellet var nyoppusset med ny innredning. Minnet mer om et firestjerners hotell. Doble vinduer, absolutt ingen støy utenfra, men litt lytt mellom rommene.»

• Grand Hotel Bonanno Omtalescore: 3

«God beliggenhet og god frokost.»

De 30 beste hotellene i Toscana

basert på 1 501 567 hotellomtaler på Booking.com