2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Udine Area Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Casa della Fornace Omtalescore: 10

«Frokosten var veldig bra, verten serverte fort og smilende. Personalet er imøtekommende, vennlig og snill. Hotellet er familiedrevet, flotte rustikke bygninger og fint beplantet gårdsplass med uteplass. Rommet er fantastisk, takbjelker og steinvegg, moderne og gamle stil, veldig romslig og konfortabelt. Hyggelig miljø, frokostsalen er koselig. Det er virkelig hjemmekoselig og et sted man vil gjerne komme tilbake til.»

• Casa della Fornace Omtalescore: 10

«Vi fikk en herlig frokost, verten var veldig snill og imøtekommende. Sjarmerende omgivelser, romslig og komfortabel soverom og bad. Stille, rolig sted, renslig og avslappende. Flott uteplass og ikke langt fra Palmanova hvor det finnes restauranter. Hotellet serverer bare frokost.»

• B&B Rio Rai Omtalescore: 10

«Superkoselig B&B med tilhørende vin- syltetøy og juice-produksjon! Rommet og badet var helt utmerket og nylig pusset opp, men den største fordelen med dette overnattingsstedet var de utrolige hyggelige og imøtekommende eierne. Vi anbefaler denne B&B-en på det varmeste!»

• Alle Robinie Omtalescore: 10

«Veldig fint og rent rom, rolig område med mye fin natur. Hyggelig og søt vertinne, som lagde en god frokost til oss!»

• B&B Rio Rai Omtalescore: 9

«Netter Service»

• Piano B Omtalescore: 8

«Tolle Lage super Restaurant im EG»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Udine Area

basert på 38 146 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com