Udine Area Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Residence Moretti 2° piano Beoordelingsscore: 10

“Mooi appartement, gezellige inrichting, goed gelegen.”

• AVD - La Nuova Casa di Nonna Beoordelingsscore: 10

“Allerlei voorzieningen in het huis ( horren, veel keukenapparaten, airco en handdoeken) en in de directe omgeving: parkeerplek, bushaltes, supermarkt, koffietentjes, restaurantjes, postkantoor, historisch hart op loopafstand ( 15 minuten). Een extra schoonmaakronde halverwege ons verblijf.”

• Agriturismo Olistella Beoordelingsscore: 10

“De centrale ligging om Friuli te verkennen. De vriendelijkheid van de eigenaar. De grote en ruime kamer en.badkamer. De ruime parking.”

• Casa Vacanze Gaia Beoordelingsscore: 9

“Uitstekende locatie op een minuut loopafstand van het centrum, je kunt betaald parkeren voor de deur. We werden heel vriendelijk ontvangen. Het is een ruim appartement met alles wat je nodig hebt. Er is een grote keuken, een aparte zitkamer met slaapbank, een slaapkamer en een badkamer. Het ligt zeer centraal maar toch erg rustig.”

• Il Rifugio del Monaco Beoordelingsscore: 10

“Mooie ligging in het groen en rustig. Ruime kamer, heel schoon. Horren (geen muggen) en airco. Goed ontbijt op de begane grond, vers gesneden fruit, veel koffie. De gastvrouw Germana is een heel aardige persoon en je voelt je erg welkom. Bewonderenswaardig hoe zij samen met haar man deze locatie runt. Alles is zo netjes onderhouden, ook de tuinen, hier zit een hoop liefde en passie in.”

• “De locatie en de ruimte”

• “Op 25 min. lopen van treinstation vind je dit appartement in een woonwijk. Het beschikt over een volledig ingerichte keuken met wasmachine. Er is ook een klein bureau voor als je wat wilt werken. En met uitzonderlijk fijn bed (goede matras).”

• Villa Rosetta wellnes relax Beoordelingsscore: 9

“Wij logeerden in het grote appartement, met keuken en op de begane grond. We vonden het super! De gastvrouw en gastheer waren zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt was erg goed. We hebben genoten van het zwembad. Een bezoek aan Cividale is een aanrader. Vergeet niet het klooster en Unesco erfgoed te bekijken. We komen graag terug!”

• MYHOUSE APARTMENT Beoordelingsscore: 10

“Zeer mooie verzorgde woning. Je ziet dat hij het voor zichzelf had gemaakt. Bovenburen zijn zijn ouders. Heel lieve mensen.”

• Agriturismo Casale ai Prati Beoordelingsscore: 9

“Alles schoon! Mooie kamer! Heerlijk ontbijt! Het wordt met liefde gerund!”

De 30 beste vakantiewoningen in: Udine Area

gebaseerd op 57.623 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com