Val di Merse Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Castello Beoordelingsscore: 7

“Goed bereikbaar, uitstekende ligging en verrassend goed ontbijt.”

• Antiche Dimore Vescovado Beoordelingsscore: 9

“Hartelijke ontvangst. Zeer ruime slaapkamer met goed bed en ruime kamer met bank en zitjes. Prachtige tuin. Alles goed afgerasterd zodat ons hondje buiten kon lopen. Onze gastheer sprak goed Engels en was zeer hulpvaardig.”

• Bosco Della Spina Beoordelingsscore: 10

“Prachtig uitzicht, rustig hotel in een rustige omgeving, goed restaurant met betaalbare prijzen en super vriendelijk personeel!”

• Borgo San Lorenzo a Linari Beoordelingsscore: 7

“Het ligt op een mooie locatie. Ontbijt is prima, personeel qua vriendelijkheid ook. Restaurant ok”

• La Locanda di Petriolo Beoordelingsscore: 10

“Nieuw hotel gebouwd in 2022. Super luxe kamer met alles er op en er aan. Ontbijt zeer uitgebreid en werd geserveerd. Het beste hotel voorlopig van onze rondreis.”

• Casa Di Campagna In Toscana Beoordelingsscore: 9

“Hoe schoon en netjes het was , en het ontbijt is geweldig”

• Casa Di Campagna In Toscana Beoordelingsscore: 1

“Het is op ca. 10 km van Siena”

• “Het blijft een fantastisch mooie plek met werkelijk de hele dag zonligging, zeer vriendelijk personeel, een ruim appartement en goed ontbijt. Fijn om te kunnen tennissen zo dichtbij je appartement voor ons (met baby in bed).”

• Albergo Di Murlo Beoordelingsscore: 10

“Onthaal van Sarah”

• Casa Di Campagna In Toscana Beoordelingsscore: 10

“Prima locatie en lekker levendig, restaurant die best bekend is onder de locals is ook handig als je lekker wilt eten. Ontbijt prima en zwembad was ook lekker om aan te liggen.”