2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Valdarno Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «top Lage!»

• Agriturismo San Leo Omtalescore: 10

«Alt (basseng, hage, personale og leiligheten)»

• Park Hotel Galileo Omtalescore: 7

«Flott med pool og bra størrelse på rommende, fint avstand til The Mall»

• Fattoria Antognoni Omtalescore: 8

«Sjarmerende bygninger, stille og rolig innegjerdet område, stort og rent basseng, grill- og spiseplasser i hagen. Hyggelig personale som mer enn gjerne ville hjelpe når vi ba om noe. Jeg vil si at det beste med dette stedet var nok bassenget.»

• «Gammel stil på hotellet ,ovarnatta i himmelseng»

• Podere San Giusto Omtalescore: 10

«Koselig olivengård med kjempetrivelig vertskap. Frokosten var upåklagelig og restauranten hadde utmerket mat til greie priser. Fint bassengområde med god plass og veldig flott rom (vi hadde juniorsuite). Anbefaler virkelig denne plassen.»

• Tenuta Il Burchio Omtalescore: 10

«Personalet var super hyggelig. Rommet var rent og ble rengjort under oppholdet. Frokost var nydelig og vi hadde mulighet til å kose oss ved bassenget midt i kjempefin natur. Anbefaler på det sterkeste.»

• «Beliggenheten, midt i Toscana, med flotte byer og restauranter kun korte kjøreturer unna. Standarden på husvognene vi hadde var god. De virket helt nye. Kjekt badeområde med mange ulike bade- og solesoner. Ungene vil tilbake.»

• Villa Pitiana Omtalescore: 6

«Utsikten og hagen.»

• Poggio Cennina Resort Omtalescore: 7

«Fantastisk område og stedet var kjempe fint. Personalet var så imøtekomme og hjelpsomme. Vi fikk også spille tennis, noe vi var veldig glade for.»

De 30 beste hotellene i Valdarno

basert på 19 636 hotellomtaler på Booking.com