2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Italien
Valle Isarco Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Gästehaus Marianne Terenten Point fra anmeldelser: 10

"Meget venligt og imødekomne personale, meget rent, god tilhørende restaurant med et fantastisk køkken. Roligt sted med super gode vandre muligheder tæt på. Smuk beliggenhed."

• Ferienwohnungen Unterangerhof Point fra anmeldelser: 9

"Skøn og roligt sted i fantastiske omgivelser"

• Radhof Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk smuk udsigt fra terrasser. Exceptionel imødekommende vært. Kan klart anbefales."

• Oberhuberhof Point fra anmeldelser: 10

"Værtsfamilien er yderst gæstfri og imødekommende. Omgivelserne er fantastiske og lejlighederne er super fine med alt der er brug for."

• Bettstadt Apartments Point fra anmeldelser: 10

"Perfekt beliggenhed og sikker parkering i garage."

• Hotel Residence der bircher Point fra anmeldelser: 8

"Morgenmaden var fantastisk med mange muligheder. Meget service-mindet tjener som tog hensyn til børn (10, 7 og 3) og serverede det vi ønskede."

• "Hyggelig lille lejlighed med den smukkeste udsigt. Huset er i Østrisk stil, og der var mange smukke steder at køre ud til fra boligen. Vi blev taget imod af udlejers datter, som var rigtig sød og imødekommende - kan varmt anbefales ❤"

• Platiederhof Apt Tschöfas Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk beliggenhed, udsigt fra stuen meget smuk! Ro og fred og mulighed at nyde naturen, bland andet går en tur. Appartments er ny, fra 2020. Flot modern design. Kun 15 min til Ortisei og 25 min til Selva di Val Gardena. Indkøb i byen Laion kun 3 min i bilen. Meget sød vært. Man kan bestille mælk hos værten, direkte fra deres gård."

• Residence Terentis Point fra anmeldelser: 1

"Passende lejlighed størrelse"

• Ida - historic town apartments Point fra anmeldelser: 10

"Hyggeligt indrettet. Rent, pænt og centralt beliggende"

De 30 bedste ferieudlejninger i Valle Isarco

baseret på 30.006 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com