2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Valle Isarco Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Fint mysigt litet hotell beläget en bit från staden Brixen! Bra utgångspunkt för våra utflykter! Allting var väldigt rent och fräscht! Bra lägenhet med mycket utrymme! Bra badrum och sköna lagomt hårda sängar! Trevlig personal! Vi var nöjda !”

• Hotel Residence Lorenz Gästbetyg: 9

”Bra läge med parkering utanför hotellet. Ansvarsfull ägare som har ordning och reda på det mesta. Fantastisk pizza i restaurangen som måste provas. Kom inte mätt till detta ställe. Bra frukost med riktigt kaffe uppskattades Värt att veta är att stället bara tar kontanter som betalning, vilket inte vi visste, men lyckades precis skrapa ihop till betalningen.”

• ”Fantastiskt läge uppe på en bergsida med Panoramautsikt över Dolomiterna.”

• Residence Priska Gästbetyg: 10

”Stället ligger helt perfekt mitt bland härliga berg. Lungt och skönt och inte allt för mycket turister. (Juni) Magisk utsikt från balkongen. Fin lägenhet i klassisk alpstil. Perfekt precis vid busshållplatsen. Aktivitetskort ingick i boendet som gav gratis lokaltrafik samt gratis åktur kabinbanorna i området.”

• ”Bekväma sängar. Stora ytor i lägenheten.”

• Residence Treyer Gästbetyg: 10

”Bra lägenhet, finns allt man behöver. Fin vy från balkongen. Ligger i en lugn by”

• Haus Pferscher Gästbetyg: 10

”Rent och fräscht. Sköna sängar. Välutrustat. Fin utsikt. Bra bemötande från ägarna, vi fick checka in tidigare vilket vi uppskattade mycket!”

• ”Praktiskt att parkera bilen utanför rummet”

• Jaufnerhof Gästbetyg: 10

”Otroligt fin och fräsch lägenhet med en fantastisk utsikt. Mycket trevligt bemötande av Nadin. Lyxigt att kunna få bröd och ägg levererat på morgonen.”

• Fallerhof Gästbetyg: 8

”Mycket bra läge i en fantastisk omgivning med fina promenad/vandringsmöjligheter. God frukost som man beställer i förväg.”

De 30 bästa semesterboendena i Valle Isarco

baserat på 29 961 recensioner för semesterboenden på Booking.com