Valle dei Templi Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• 5 elementi Beoordelingsscore: 10

“Fantastisch locatie en goede faciliteiten en heel vriendelijke hosts.”

• “De B&B ligt aan een prachtig binnenplaatsje in het centrale gedeelte bij de Via Athenea. Bezienswaardigheden op loopafstand. We gingen zelfs te voet naar Akragas / vallei der tempels. Het ontbijt was overweldigend.”

• La Corte di Afea Beoordelingsscore: 10

“We kwamen wat eerder op de locatie aan, maar telefonisch werden we uitstekend geholpen. We mochten onze kamer al in en al genieten van het uitzicht. Iedereen was ontzettend gastvrij en we voelde ons helemaal thuis. Ontbijt is fantastisch verzorgd. Heerlijke rustige plek. Genoten van het zwembad en jacuzzi. Met 10 min rijden ben je bij de valle dei Templi.”

• La pagliera Beoordelingsscore: 10

“Het ontbijt en de gastvrijheid”

• Emesh Boutique Suite Beoordelingsscore: 8

“Mooie accommodatie die je deelt met slechts 1 andere kamer (2 kamers, 4 gasten is het hele hotel) en een zeer lieve hostess. Maak gebruik van haar aanbod om te reserveren bij mooie restaurants! Wij hadden de beste tafel ☺️”

• Terrazze Naos Beoordelingsscore: 9

“Mooie nieuwe accommodatie op een rustige locatie”

• Incantevole Valle Beoordelingsscore: 10

“De kamers (op 8e verdieping) waren geweldig. Modern, stijlvol en superschoon. Het uitzicht (o.a. op de Valle di Templi) was grandioos. De host Sabrina en haar dochter waren enorm behulpzaam. Bijv. met zorgen voor goede parkeerplaats en tips voor restaurants. Daarbij was de accommodatie voorzien van koffie, thee, water en (alcoholische) drankjes. Ook lag er een grote hoeveelheid lekkernijen. En alles was gratis! De locatie in het centrum van Agrigento is ook top. Ik beveel deze accommodatie zeker aan.”

• Le Terrazze di Pirandello Beoordelingsscore: 10

“Prima ontvangst door Fiorella. Uitstekende ligging in het historisch centrum. Uniek panoramisch uitzicht vanaf het dakterras op zowel het levendige Piazza Pirandello als de omgeving met de Valle dei Templi. Uitstekend ontbijt met lokale producten op het dakterras. Uniek (en in het historisch centrum heel welgekomen) is de parkeerservice van Benji en Giuseppe. Pluim ook voor de dagelijkse onderhoudsbeurt van de kamers. Guido & Noëlla”

• B&B Montemare Beoordelingsscore: 8

“Uitzicht en zwembad”

• B&B Le Sorelle Beoordelingsscore: 9

“De gastdame Emma is vriendelijk, een bron van informatie, persoonlijk, en laat je meteen thuis voelen. De kamers zijn comfortabel en liggen in het souterrain waar het aangenaam koel en rustig is. Auto parkeren voor de deur. Strandboulevard is 10 minuten lopen waar leuke restaurants zijn. Absolute aanrader!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Valle dei Templi

gebaseerd op 77.599 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com